barsel, hvor længe har du valgt at gå hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

MariaJ

Loa skriver:

Ja det er lidt vildt.....

Jeg har endda selv valgt at Isabella skal tidligere i institution end først planlagt, fordi hun bare er så langt fremme og trænger til udfordringer, så er sikker på hun vil syntes det er sjovere at være dernede med andre børn end hjemme med hendes mor hele dagen

Og så syntes jeg det er mega kedeligt at gå hjemme

Men det er jo ikke ligefrem fordi vi holder mindre af vores børn af den grund

Nemlig

Jeg kan godt huske at jeg så i en anden tråd, at du ville begynde før. Det kan jeg godt forstå. Jeg var også ved at få pip af at være hjemme. Jeg tror egentlig at børnene har bedst af at være hjemme, men jeg tror på den anden side ikke at de tager skade af at komme ud og blive passet. I den sidste ende tror jeg på at man skal leve sit familieliv på en måde som alle kan stå inde for og have det godt med.

Jeg tror egentlig, der er en del kvinder der har det som os. Det mærkelige er bare, at næsten ingen af dem er på baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Loa

MariaJ skriver:

Nemlig

Jeg kan godt huske at jeg så i en anden tråd, at du ville begynde før. Det kan jeg godt forstå. Jeg var også ved at få pip af at være hjemme. Jeg tror egentlig at børnene har bedst af at være hjemme, men jeg tror på den anden side ikke at de tager skade af at komme ud og blive passet. I den sidste ende tror jeg på at man skal leve sit familieliv på en måde som alle kan stå inde for og have det godt med.

Jeg tror egentlig, der er en del kvinder der har det som os. Det mærkelige er bare, at næsten ingen af dem er på baby.dk

Skønt endelig med en der har det ligesom mig

Håber ikke jeg får hug her, men tror måske en del der syntes det er fantastisk at gå hjemme er på kh, og ikke har noget arbejde at vende tilbage til..... (Og så syntes jeg at jeg fornemmer er del herinde er på kh)

Ja vi lever nok (forhåbentlig) alle det familieliv vi hver især har det bedst med

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

Loa skriver:

Skønt endelig med en der har det ligesom mig

Håber ikke jeg får hug her, men tror måske en del der syntes det er fantastisk at gå hjemme er på kh, og ikke har noget arbejde at vende tilbage til..... (Og så syntes jeg at jeg fornemmer er del herinde er på kh)

Ja vi lever nok (forhåbentlig) alle det familieliv vi hver især har det bedst med

ja, det er de fleste nok. ellers ville de jo ikke kunne gå hjemme så længe.

vil dog sige at der er ikke noget galt i at gå på KH. jeg var 16 da jeg blev gravid og arbejde med rengøring for nogle firma'er. Hvilkede jeg ikke kunne forsætte med at arbejde med. Rengøring og Gravid er ikke det bedste sammen

HVIS, jeg havde et arbejde ville jeg stadig ha' samme holdning.

Anmeld

20. februar 2011

Mor til L&S

Jeg gik hjemme i 10 mdr. med Mathilde, og denne gang med Frederikke kommer jeg til at gå hjemme i 14 mdr. Jeg havde valget imellem 6 mdr og 14 mdr, og valgte det sidste da jeg ville have det super dårligt med at sende min lille bandit i dagpleje så tidligt!!!

Hvorfor lige 6 eller 14???

Anmeld

20. februar 2011

Loa

CamillaRH skriver:

ja, det er de fleste nok. ellers ville de jo ikke kunne gå hjemme så længe.

vil dog sige at der er ikke noget galt i at gå på KH. jeg var 16 da jeg blev gravid og arbejde med rengøring for nogle firma'er. Hvilkede jeg ikke kunne forsætte med at arbejde med. Rengøring og Gravid er ikke det bedste sammen

HVIS, jeg havde et arbejde ville jeg stadig ha' samme holdning.

Ja men egentlig bare lidt sjovt man føler man har ret til at gå hjemme så længe bare fordi man er på kh.... Kh skulle jo være en NØDløsning, og ikke bare en mulighed for at gå hjemme ekstra længe med sine børn..... Det skal samfundet vel ikke betale for.....

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

Loa skriver:

Ja men egentlig bare lidt sjovt man føler man har ret til at gå hjemme så længe bare fordi man er på kh.... Kh skulle jo være en NØDløsning, og ikke bare en mulighed for at gå hjemme ekstra længe med sine børn..... Det skal samfundet vel ikke betale for.....

Men det gør de

Så hvis det var stort et problem, var det nok lavede om.

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

Loa skriver:

& jeg føler ikke jeg har RET til at gå hjemme så længe. Men reglerne er som reglerne er. Og jeg er da bare mere end glad for at det kan lade sig gøre..

behøver du ikke få ondt i røven over.

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

Loa skriver:

& jeg føler ikke jeg har RET til at gå hjemme så længe. Men reglerne er som reglerne er. Og jeg er da bare mere end glad for at det kan lade sig gøre..

Anmeld

20. februar 2011

Loa

CamillaRH skriver:

Men det gør de

Så hvis det var stort et problem, var det nok lavede om.

Ja du skal nok være glad for jeg ikke er statsminister i Danmark

Anmeld

20. februar 2011

Loa

CamillaRH skriver:

Ondt i røven, nej nok nærmere bitter over folk der gider arbejde skal betale for kontanthjælpsmodtager der bare vil gå derhjemme.... Trist...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.