barsel, hvor længe har du valgt at gå hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.111 visninger
154 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

MaliksMor

Hej alle deejlige tøser.

Var lidt nyss, om at hører hvor længe i har valgt at gå på barsel?

Jeg selv har valgt at gå min barsel fuldt ud, og da vi skal flytte d. 1 maj, kommer jeg til at gå 2 måneder ekstra.. dvs. 14 måneder i alt.. og hvis jeg kunne ville jeg hellere end gerne vente til han skulle starte i børnehave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Den lykkelige

Jeg kan desværre kun gå til vores lille er 9,5 måned..  Selvom jeg gerne ville have gået længere tid inden hun skulle i institution..

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

milopilo skriver:

Jeg kan desværre kun gå til vores lille er 9,5 måned..  Selvom jeg gerne ville have gået længere tid inden hun skulle i institution..

hvordan kan det være ?

Anmeld

20. februar 2011

Benjamins'mor

1 år. Men blev sygemeldt 3 måneder før jeg skulle på barsel.

Anmeld

20. februar 2011

morethanperfect

CamillaRH skriver:

Hej alle deejlige tøser.

Jeg selv har valgt at gå min barsel fuldt ud, og da vi skal flytte d. 1 maj, kommer jeg til at gå 2 måneder ekstra.. dvs. 14 måneder i alt.. og hvis jeg kunne ville jeg hellere end gerne vente til han skulle starte i børnehave

Jeg kan kun gå 9 mdr... SÅ det gør jeg

Anmeld

20. februar 2011

2babygirls

CamillaRH skriver:

Hej alle deejlige tøser.

Jeg tager fuld barsel, og ville også meget gerne have hende hjemme til hun var 1år, men desværre udløber min barsel når hun er næsten 11mdr

Hvorfor får du 14mdr pga flytning ??

Anmeld

20. februar 2011

Den lykkelige

CamillaRH skriver:

hvordan kan det være ?

Fordi jeg er på kontanthjælp og skal tilbage (eller forhåbentlig have fundet arbejde) senest 1 januar..  Øv.. ved bare med mig selv jeg ikke vil synes det sjovt så tidlig.. ved godt mange gør.. men ville gøre alt for at have dine 14 måneder  men vi har ikke råd til det kun er kæresten der tjener penge...

Anmeld

20. februar 2011

Den lykkelige

Hvordan kan de være du får ekstra pga flytning??

Anmeld

20. februar 2011

morethanperfect

milopilo skriver:

Fordi jeg er på kontanthjælp og skal tilbage (eller forhåbentlig have fundet arbejde) senest 1 januar..  Øv.. ved bare med mig selv jeg ikke vil synes det sjovt så tidlig.. ved godt mange gør.. men ville gøre alt for at have dine 14 måneder  men vi har ikke råd til det kun er kæresten der tjener penge...

Jeg er også på kontanthjælp ! Det er rigtig øv syns jeg :/ Ville også godt ha gået lidt længere hjemme med ham <3

Anmeld

20. februar 2011

Skouboe

Denne gang har jeg taget 9 måneder - mere kan jeg ikke holde til uden at få totalt kuk i kasketten.

Jeg savner mit arbejde og har brug for at være andet end MOR hele tiden, så jeg starter igen 1 maj. 

Det spiller selvfølgelig også ind at det er mit andet barn på kort tid og udover at jeg næsten ikke nåede tilbage fra barsel sidst kan det også virkeligt mærkes at jeg er på dagpenge - igen! Det er temmeligt meget jeg går ned i løn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.