barsel, hvor længe har du valgt at gå hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

MaliksMor

SussieThyssen skriver:

Ja..det var også stygt at skulle aflevere sådan en lille bebs...godt man ikke så længe efter hævede det til et halvt år, som man har nu

Ja, helt sikkert !

jeg synes det er hårdt nok at skulle aflevere ham når han er 1år / 14 måneder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Isabella_mor

jeg gik på barsel i starten af december 2010. og vender tilbage til arbejde januar 2012... tager lige lidt ferie inden jeg vender tilbage så jeg slipper for at starte op midt i juletravlheden og sygemeldinger fra dovne medarbejdere, plus at jeg gerne vil have jul og nytår fri så jeg kan fejre det med min søn for første gang uden at skulle have været på arbejde først og smadre mig selv helt i gulvet.. 

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

mybaby-girl skriver:

Jeg havde et vikar arbejde, men blev sygemeldt d. 20 Aug og kan gå hjemme til d. 16 sep. 11, og så må jeg se om jeg kan finde arbejde derfra Ville nu også godt blive hjemme i længere tid

det også bare skønt at få så mange timer med sit barn..

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

jeg gik på barsel i starten af december 2010. og vender tilbage til arbejde januar 2012... tager lige lidt ferie inden jeg vender tilbage så jeg slipper for at starte op midt i juletravlheden og sygemeldinger fra dovne medarbejdere, plus at jeg gerne vil have jul og nytår fri så jeg kan fejre det med min søn for første gang uden at skulle have været på arbejde først og smadre mig selv helt i gulvet.. 

Det lyder som en laang og dejlig barsel

.. og det forstår jeg godt

Anmeld

20. februar 2011

Isabella_mor

CamillaRH skriver:

Det lyder som en laang og dejlig barsel

.. og det forstår jeg godt

jaaa  

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

Nina sophia skriver:

jeg har 1 år

lækkeeeeeert.

Anmeld

20. februar 2011

Clisolka

Jeg tager den fulde barsel - jeg nyder at gå med hende herhjemme  Hun når at blive ca. 11 måneder når jeg skal retur på arbejdet 

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

bb78 skriver:

Jeg tager den fulde barsel - jeg nyder at gå med hende herhjemme  Hun når at blive ca. 11 måneder når jeg skal retur på arbejdet 

Så er vi to

det er bare hellere ikke noget bedre

Anmeld

20. februar 2011

eElak

9,5-10 måneder

Anmeld

20. februar 2011

Tanja1234

Vores plan har fra starten været at jeg skulle være hjemme i max 6 mdr efter fødslen, men helst kun 5 mdr. Herefter ville farmand tage en måned og starte den lille op i dagplejen, men da vi nu ved at hun uanset hvad, bliver født for tidligt, så er alle planer sat på hold og vi må bare tage én dag ad gangen.

Havde i øvrigt heller ikke nogle planer om at gå på barsel før termin hvis det kunne undgås - men planer er jo til for at blive ændret og jeg har nu været sengeliggende i over en mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.