barsel, hvor længe har du valgt at gå hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Den lykkelige

morethanperfect skriver:

Jeg er også på kontanthjælp ! Det er rigtig øv syns jeg :/ Ville også godt ha gået lidt længere hjemme med ham <3

Ja det er bare så øv..  Kender mange som kan holde halvandet år.. misunder dem lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

morethanperfect

milopilo skriver:

Ja det er bare så øv..  Kender mange som kan holde halvandet år.. misunder dem lidt

Det gør jeg også !! :/ Men du er ikke ene om det .. Hehe .. 

Anmeld

20. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg gik hjemme i 10 mdr. med Mathilde, og denne gang med Frederikke kommer jeg til at gå hjemme i 14 mdr. Jeg havde valget imellem 6 mdr og 14 mdr, og valgte det sidste da jeg ville have det super dårligt med at sende min lille bandit i dagpleje så tidligt!!!

Anmeld

20. februar 2011

Den lykkelige

morethanperfect skriver:

Det gør jeg også !! :/ Men du er ikke ene om det .. Hehe .. 

Det er godt  der er nok mange som sender deres ud i den alder, så det jo sikkert fint..

Anmeld

20. februar 2011

Bavianis

Jeg går fra d. 8. april (sidste arbejdsdag). Jeg kommer tilbage igen d. 9. april 2012 (inkl 5 ugers ferie samt fri hele påsken 2012 hvor jeg bruger 3 ferie/fridage). Derudover gemmer jeg 8 uger, så jeg kan gå på 30 timer i 42 uger efter...

Jeg synes det lyder helt vildt, men det passer vidst - håber jeg!

Anmeld

20. februar 2011

Hasselnødden

Jeg var på barsel i 7 måneder og det passede mig godt, syntes det var dejligt at komme ud og være social mellem voksne mennesker igen  Elias stortrivedes hos dp fra dag 1.

Anmeld

20. februar 2011

dukke

milopilo skriver:

Fordi jeg er på kontanthjælp og skal tilbage (eller forhåbentlig have fundet arbejde) senest 1 januar..  Øv.. ved bare med mig selv jeg ikke vil synes det sjovt så tidlig.. ved godt mange gør.. men ville gøre alt for at have dine 14 måneder  men vi har ikke råd til det kun er kæresten der tjener penge...

Det lyder mærkeligt at du kan ha så lidt.! jeg er også selv på komtanthjælp og jeg har altså 11 mdr

Anmeld

20. februar 2011

LilleMor10

CamillaRH skriver:

Hej alle deejlige tøser.

Var lidt nyss, om at hører hvor længe i har valgt at gå på barsel?

Jeg selv har valgt at gå min barsel fuldt ud, og da vi skal flytte d. 1 maj, kommer jeg til at gå 2 måneder ekstra.. dvs. 14 måneder i alt.. og hvis jeg kunne ville jeg hellere end gerne vente til han skulle starte i børnehave

Jeg gik til Viktor var 7 måneder, jeg blev fyrret under barsel så blev nød til at stoppe den noget før for at finde mig et arbejde 

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

Tina&Martin skriver:

Jeg tager fuld barsel, og ville også meget gerne have hende hjemme til hun var 1år, men desværre udløber min barsel når hun er næsten 11mdr

Hvorfor får du 14mdr pga flytning ??

Min barsel slutter rigtig d. 1 maj. Men, pga jeg flytter til ny kummune, går der lige de der MAX 3 måneder før der er en DP/VUG plads til lillemanden. Også har kummunen givet lov til at jeg går hjemme med ham indtil der er en plads til ham

Anmeld

20. februar 2011

2babygirls

CamillaRH skriver:

Min barsel slutter rigtig d. 1 maj. Men, pga jeg flytter til ny kummune, går der lige de der MAX 3 måneder før der er en DP/VUG plads til lillemanden. Også har kummunen givet lov til at jeg går hjemme med ham indtil der er en plads til ham

ÅÅÅÅRH, misundelse er en grim ting... men der er jeg lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.