barsel, hvor længe har du valgt at gå hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

MaliksMor

milopilo skriver:

Hvordan kan de være du får ekstra pga flytning??

Min barsel slutter rigtig d. 1 maj. Men, pga jeg flytter til ny kummune, går der lige de der MAX 3 måneder før der er en DP/VUG plads til lillemanden. Også har kummunen givet lov til at jeg går hjemme med ham indtil der er en plads til ham..

Jeg er også på kontant-hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Den lykkelige

CamillaRH skriver:

Min barsel slutter rigtig d. 1 maj. Men, pga jeg flytter til ny kummune, går der lige de der MAX 3 måneder før der er en DP/VUG plads til lillemanden. Også har kummunen givet lov til at jeg går hjemme med ham indtil der er en plads til ham..

Jeg er også på kontant-hjælp

Årh det var da virkelig en heldig situation.. dejligt for jer!

Anmeld

20. februar 2011

NessaXenia

jeg har 1 år

Anmeld

20. februar 2011

Den lykkelige

dukke skriver:

Det lyder mærkeligt at du kan ha så lidt.! jeg er også selv på komtanthjælp og jeg har altså 11 mdr

Jeg har fået brev om jeg skal starte efter nytår  Og jeg føder indenfor 3 uger max..

Anmeld

20. februar 2011

Den lykkelige

dukke skriver:

Det lyder mærkeligt at du kan ha så lidt.! jeg er også selv på komtanthjælp og jeg har altså 11 mdr

Men er det så ikke også med den måned man har inden man føder? For så er det jo det samme som mig

Anmeld

20. februar 2011

Hasselnødden

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Jeg var på barsel i 7 måneder og det passede mig godt, syntes det var dejligt at komme ud og være social mellem voksne mennesker igen  Elias stortrivedes hos dp fra dag 1.

Citerer lige mig selv: Jeg havde et år, men da jeg gik fra studiet tidl. end forventet pågrund af en mulig begyndende bækkenløsning, som heldigvis udeblev, skulle jeg tilbage til studiet for at tage den eksamen jeg måtte stoppe studiet midt under  derfor 7 måneder. Men syntes stadigvæk da det kom til stykket at det var rigtig dejligt.

Anmeld

20. februar 2011

dukke

milopilo skriver:

Men er det så ikke også med den måned man har inden man føder? For så er det jo det samme som mig

Nej jeg har barsel til 30-9-11 og fødte den 26-10-10

Anmeld

20. februar 2011

dukke

milopilo skriver:

og jeg fik fra den 17-09-10

Anmeld

20. februar 2011

Den lykkelige

dukke skriver:

Nej jeg har barsel til 30-9-11 og fødte den 26-10-10

Hmmm.. det må jeg da lige undersøge om der er sket en fejl så..

Anmeld

20. februar 2011

dukke

milopilo skriver:

Hmmm.. det må jeg da lige undersøge om der er sket en fejl så..

Ja det synes jeg du skal gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.