barsel, hvor længe har du valgt at gå hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Loa

I.E.K. skriver:

Nej du er ikke alene - men måske i undetal  Min søn var i dp fra han var 8 mdr og han stortrives der og er god til sociale sammenhænge og er glad og omstillig. Derudover trives han ved mange msk - ikke kun mor, hvilket gør at han opbygger tillid til mange forskellige mennesker.

Jeg ville kede mig bravt hver dag, hvis dagens udfordringer var grød, vasketøj og sanglege og mit socialliv var kaffeaftaler. Syntes det er vildt at nogle msk kan nøjes med dette i flere år. Jeg elsker mit arbejde og mine kollegaer og savnede dem helt vildt da jeg var på barsel.

Så nej - du er ikke alene

Tak!

Min datter er nemlig også eksremt glad for andre mennesker og slet ikke mor syg, og tror heller ikke hun bliver det når hun kommer i vuggestuen, tror kun hun får rigtig meget gavn ud af det....

Og jeg glæder mig til at få hjernen i brug igen, for nøj hvor kan man mærke der ikke skulle de store tanker i brug for at lave grød og trille barnevogn.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

MariaJ

I.E.K. skriver:

jo - men logisk nok er vi i undertal  vi er jo på arbejde

Det er jo sandt .

Det undrer mig nu alligevel lidt, at balancen er SÅ skæv herinde .

Anmeld

20. februar 2011

Mum33

Loa skriver:

Tak!

Min datter er nemlig også eksremt glad for andre mennesker og slet ikke mor syg, og tror heller ikke hun bliver det når hun kommer i vuggestuen, tror kun hun får rigtig meget gavn ud af det....

Og jeg glæder mig til at få hjernen i brug igen, for nøj hvor kan man mærke der ikke skulle de store tanker i brug for at lave grød og trille barnevogn.....

Tror jeg er sundt God fornøjelse.

Anmeld

20. februar 2011

Mormilla

Jeg tager alle de uger jeg kan Hvis jeg kunne blive her hjemme noget mere, med bette pige så ville jeg gøre det!!!

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

MariaJ skriver:

Det er jo sandt .

Det undrer mig nu alligevel lidt, at balancen er SÅ skæv herinde .

Hvorfor undre det dig!?

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

Mormilla skriver:

Jeg tager alle de uger jeg kan Hvis jeg kunne blive her hjemme noget mere, med bette pige så ville jeg gøre det!!!

deejligt at hører..

fordi det er åbenbart helt forkert at vi er del som hellere vil gå hjemme

Anmeld

20. februar 2011

Loa

I.E.K. skriver:

Tror jeg er sundt God fornøjelse.

Tak

Anmeld

20. februar 2011

K&S

Jeg fødte den  03.08.2010 og jeg har barsel til den 21.06.2011 - jeg kunne gå fra 8 uger før, men blev sygemeldt allerede i februar måned 2010 - så har efterhånden gået hjemme længe, meeeeen det har jeg nu ikke noget imod

Jeg var ansat i et vikariat, som udløb 31. oktober sidste år, så jeg skal ud og søge nyt

Anmeld

20. februar 2011

mortilnoahogmelina

Jeg har valgt at gå barslen fuldt ud . 

eg blev dog sygemeldt 4 1/2 månede før fødslen pga bækkenløsning . Og jeg holder så 6 ugers ferie efter endt barsel , da jeg arbejder i butik og ellers ville komme til at starte op lige midt i den TRAVLE julehandel . 

Anmeld

20. februar 2011

MariaJ

CamillaRH skriver:

Hvorfor undre det dig!?

Fordi jeg ikke tror at baby.dk's brugere er helt repræsentative for samfundet. Det er måske ikke underligt. Jeg tænker bare at, når jeg selv synes det er så hyggeligt at være her og snakke med andre, der er interesserede i børn kunne det jo sagtens være, der var flere der havde det ligesom mig.

Jeg tror de fleste af mine veninder/kolleger/venners koner er samme type som mig, der elsker deres børn, men også godt kan lide deres arbejde, og ikke kunne tænke sig at blive hjemmegående husmødre. Det kan selvfølgelig være at vi er en lillebitte underlig fraktion af samfundet, men det tror jeg egentlig ikke. Når man læser herinde får man tit indtryk af at 90% af danske kvinder er på kontanthjælp eller er pædagoger og allesammen drømmer om at gå hjemme hos deres børn. Det er jo nok heller ikke hele sandheden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.