Lærkes brandsår, kryds fingre piger :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

B&J

Hihi ja, meeen hun skal vist finpudse sangstemmen, for det lyder knap så skønt når hun synger endnu, MEN hun rammer ihvertfald ofte det høje C

hihihihihihi det håber da det kommer ellers må hun synge når hun er alene når engang den alder kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Ciss

Stakkels lille pige!

Krydser alt hvad jeg har!

!!!

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

B&J skriver:

hihihihihihi det håber da det kommer ellers må hun synge når hun er alene

Hihi ja f.eks i kælderen Hvor hun skal være til hun bliver 42 så jeg er sikker på hun ingen kærester får

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

Ciss skriver:

Stakkels lille pige!

Krydser alt hvad jeg har!

!!!

tak

Anmeld

6. februar 2011

B&J

lillespurv20 skriver:

Hihi ja f.eks i kælderen Hvor hun skal være til hun bliver 42 så jeg er sikker på hun ingen kærester får

hihihihi har du også planlagt det jamen det har jeg også så vi har god tid til af finde en nyt sted af bo så han kan også komme i kælderen for han er da mors dreng og skal altid bo hjemme

men tror desværre ikke det sker hihihihih

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

B&J skriver:

hihihihi har du også planlagt det jamen det har jeg også så vi har god tid til af finde en nyt sted af bo så han kan også komme i kælderen for han er da mors dreng og skal altid bo hjemme

men tror desværre ikke det sker hihihihih

ja, for mors pige bliver aldrig stor hihihi gaffatape ham til en stol så han bliver hjemme, men ihh ja hvor ville det være skønt med tanken om de små pus altid blev hjemme

Anmeld

6. februar 2011

B&J

lillespurv20 skriver:

ja, for mors pige bliver aldrig stor hihihi gaffatape ham til en stol så han bliver hjemme, men ihh ja hvor ville det være skønt med tanken om de små pus altid blev hjemme

Ja det ville være en fantastisk tanke men håber bare jeg så bliver så god en mor han vender tilbage lidt for tit og bliver en der vil tage en uddannelse og bliver boende hjemme til han er 21 -23 så kan jeg vist ikke gøre så meget mere håber håber håber.... men hvis han har så meget krudt i røven som nu ja så er han smuttet når han er 18...

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

B&J skriver:

Ja det ville være en fantastisk tanke men håber bare jeg så bliver så god en mor han vender tilbage lidt for tit og bliver en der vil tage en uddannelse og bliver boende hjemme til han er 21 -23 så kan jeg vist ikke gøre så meget mere håber håber håber.... men hvis han har så meget krudt i røven som nu ja så er han smuttet når han er 18...

samme tanker har jeg os gjordt mig, håber ikke jeg bliver som min mor, jeg flyttede hjemmefra da jeg var 16 Men vi bliver/er de bedste mødre for vores små pus, bare det vi er villige til at låse dem inde siger alt hihih

Anmeld

6. februar 2011

B&J

lillespurv20 skriver:

samme tanker har jeg os gjordt mig, håber ikke jeg bliver som min mor, jeg flyttede hjemmefra da jeg var 16 Men vi bliver/er de bedste mødre for vores små pus, bare det vi er villige til at låse dem inde siger alt hihih

hihihihi nemlig.... tror og håber også jeg bliver en bedre mor ind min mor. for jeg var nærmet mor for hende. men hun skal da have ros hun er verdens dejlgste mormor til vores søn og jeg flyttede 9 dage efter jeg blev 18 så meget bedre selv har det ikke været her øv øv

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

B&J skriver:

hihihihi nemlig.... tror og håber også jeg bliver en bedre mor ind min mor. for jeg var nærmet mor for hende. men hun skal da have ros hun er verdens dejlgste mormor til vores søn og jeg flyttede 9 dage efter jeg blev 18 så meget bedre selv har det ikke været her øv øv

Så kan man sige vi har set hvad vi IKKE skal gøre Men hvor er det dejligt hun så kan være en skøn mormor Min mor bor næsten 2 timers kørsel væk så det er ikke så tit hun ser lillen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.