Lærkes brandsår, kryds fingre piger :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.738 visninger
77 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Koen.

Ja piger, så er det i morgen det er knald eller fald og Lærke skal på plastik kirugisk afd. for at få forbindingen af

Denne uge har været et mareridt synes jeg, pga af feber on/off for der er selvfølgelig gået betændelse i såret Hun måtte den anden aften på skadestuen og få en sprøjte med antibiotika da hun gik fra at lege og være frisk til at være en slatten klud med HØJ feber, men min tapre skrubbe tog det igen i stiv arm og blev belønnet med en bamse af sygeplejerske Brandsårs-sælen luffe

Hun fik skiftet forbindingen for nogle dage siden da det var væsket igennem og var rigtig KLAMT for at sige det pænt, MEN MEN MEN præcis som Lægerne frygtede var det IKKE HELET i fodbøjningen

Så vil i ikke nok krydse alt hvad i kan for at det er bedre i morgen

For vi fik en masse info med hjem om plastik operationer ovs og jeg er faktisk skræmt fra vid af sans

På forhånd tak piger og tak fordi i lyttede/læste

OG lige et par billeder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

merichs

lillespurv20 skriver:

Ja piger, så er det i morgen det er knald eller fald og Lærke skal på plastik kirugisk afd. for at få forbindingen af

Denne uge har været et mareridt synes jeg, pga af feber on/off for der er selvfølgelig gået betændelse i såret Hun måtte den anden aften på skadestuen og få en sprøjte med antibiotika da hun gik fra at lege og være frisk til at være en slatten klud med HØJ feber, men min tapre skrubbe tog det igen i stiv arm og blev belønnet med en bamse af sygeplejerske Brandsårs-sælen luffe

Hun fik skiftet forbindingen for nogle dage siden da det var væsket igennem og var rigtig KLAMT for at sige det pænt, MEN MEN MEN præcis som Lægerne frygtede var det IKKE HELET i fodbøjningen

For vi fik en masse info med hjem om plastik operationer ovs og jeg er faktisk skræmt fra vid af sans

OG lige et par billeder

alt hvad jeg kan!!

Anmeld

6. februar 2011

MariaJ

Masser af fingerkrydsning herfra . sikke en hård uge.

Maria

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

merichs skriver:

alt hvad jeg kan!!

tak søde

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

MariaJ skriver:

Masser af fingerkrydsning herfra . sikke en hård uge.

Maria

åh tak Ja før sov hun rigtig dårligt om natten, men nu er det bare endnu værre pga feber on/off og foden kløer Jeg ligner skisme snart en på 70

Anmeld

6. februar 2011

Najsen86

jeg krydser også alt hvad jeg kan

Anmeld

6. februar 2011

SussieThyssen

lillespurv20 skriver:

OG lige et par billeder

Du får lige et kææææmpeknus..og så krydser jeg fingre alt det jeg kan.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. februar 2011

B&J

jeg håber så meget det er pænt og der ikke skal en operation til for stakkels lille mus da... men hold op hvor er hun super dejlig som hun sidder der og self skal hendes bamse også pakkes ind

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

Najsen86 skriver:

jeg krydser også alt hvad jeg kan

Tusind tak, det er super med en masse krydsede fingre så håber jeg det virker

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

SussieThyssen skriver:

Du får lige et kææææmpeknus..og så krydser jeg fingre alt det jeg kan.

Kærligst
Sussie

tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.