Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lillespurv20 skriver: tak søde
tak søde
Har lige skrevet til dig på FB
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillespurv20 skriver: Ja piger, så er det i morgen det er knald eller fald og Lærke skal på plastik kirugisk afd. for at få forbindingen afDenne uge har været et mareridt synes jeg, pga af feber on/off for der er selvfølgelig gået betændelse i såret Hun måtte den anden aften på skadestuen og få en sprøjte med antibiotika da hun gik fra at lege og være frisk til at være en slatten klud med HØJ feber, men min tapre skrubbe tog det igen i stiv arm og blev belønnet med en bamse af sygeplejerske Brandsårs-sælen luffeHun fik skiftet forbindingen for nogle dage siden da det var væsket igennem og var rigtig KLAMT for at sige det pænt, MEN MEN MEN præcis som Lægerne frygtede var det IKKE HELET i fodbøjningen Så vil i ikke nok krydse alt hvad i kan for at det er bedre i morgenFor vi fik en masse info med hjem om plastik operationer ovs og jeg er faktisk skræmt fra vid af sansPå forhånd tak piger og tak fordi i lyttede/læsteOG lige et par billeder
Ja piger, så er det i morgen det er knald eller fald og Lærke skal på plastik kirugisk afd. for at få forbindingen afDenne uge har været et mareridt synes jeg, pga af feber on/off for der er selvfølgelig gået betændelse i såret Hun måtte den anden aften på skadestuen og få en sprøjte med antibiotika da hun gik fra at lege og være frisk til at være en slatten klud med HØJ feber, men min tapre skrubbe tog det igen i stiv arm og blev belønnet med en bamse af sygeplejerske Brandsårs-sælen luffeHun fik skiftet forbindingen for nogle dage siden da det var væsket igennem og var rigtig KLAMT for at sige det pænt, MEN MEN MEN præcis som Lægerne frygtede var det IKKE HELET i fodbøjningen Så vil i ikke nok krydse alt hvad i kan for at det er bedre i morgenFor vi fik en masse info med hjem om plastik operationer ovs og jeg er faktisk skræmt fra vid af sansPå forhånd tak piger og tak fordi i lyttede/læsteOG lige et par billeder
hænder, ben, tæer, fingre og snart hoved er krydset
Mille83 skriver: Har lige skrevet til dig på FB
lillespurv20 skriver: ih en lidelsesfælleja og Luffe har rigtig leget model
ih en lidelsesfælleja og Luffe har rigtig leget model
nemlig... hhihihi så ender det jo med af hun synger den fra nisserne på grønland den med luffe åhh luffe hihihih
SanneBoe skriver: hænder, ben, tæer, fingre og snart hoved er krydset
B&J skriver: nemlig... hhihihi så ender det jo med af hun synger den fra nisserne på grønland den med luffe åhh luffe hihihih
Krydser for dig og din lille basse søde!!! Det er noget værre noget..
Lige et sidespring?
Tænkte forresten om du har facebook ?
Lille pus, håber at alt går godt
Risen skriver: Krydser for dig og din lille basse søde!!! Det er noget værre noget.. Lige et sidespring? Tænkte forresten om du har facebook ?
Chamomile skriver: Lille pus, håber at alt går godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128