Lærkes brandsår, kryds fingre piger :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Valle81

lillespurv20 skriver:

Ja piger, så er det i morgen det er knald eller fald og Lærke skal på plastik kirugisk afd. for at få forbindingen af

Denne uge har været et mareridt synes jeg, pga af feber on/off for der er selvfølgelig gået betændelse i såret Hun måtte den anden aften på skadestuen og få en sprøjte med antibiotika da hun gik fra at lege og være frisk til at være en slatten klud med HØJ feber, men min tapre skrubbe tog det igen i stiv arm og blev belønnet med en bamse af sygeplejerske Brandsårs-sælen luffe

Hun fik skiftet forbindingen for nogle dage siden da det var væsket igennem og var rigtig KLAMT for at sige det pænt, MEN MEN MEN præcis som Lægerne frygtede var det IKKE HELET i fodbøjningen

Så vil i ikke nok krydse alt hvad i kan for at det er bedre i morgen

For vi fik en masse info med hjem om plastik operationer ovs og jeg er faktisk skræmt fra vid af sans

På forhånd tak piger og tak fordi i lyttede/læste

OG lige et par billeder

Kæmpe knus og en millionmillard krydsede fingre.

Hvor er det synd for Jer i skal igennem dette:0( ØV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

M&F&C

Held og lykke med den lille stump!!  - hvor er hun en sej lille trut!

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

B&J skriver:

jeg håber så meget det er pænt og der ikke skal en operation til for stakkels lille mus da... men hold op hvor er hun super dejlig som hun sidder der og self skal hendes bamse også pakkes ind

tak søde du, jeg tror det bliver svært at sove i nat og så skal jeg skisme vente til kl 16.oo med at få svaret Ja, hun er skøn og har bare så meget glæde og overskud når hun har det godt

Ih den bamse er bare ynglings, og sygeplejersken fortalte hende rigtig historie om at Luffe os havde fået kogende vand over sig ovs (Lærke sad næsten med hovedet på skrå og tænkte sit kunne man se hihi. sikke en fantasi hun havde

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

Valle81 skriver:

Kæmpe knus og en millionmillard krydsede fingre.

Hvor er det synd for Jer i skal igennem dette:0( ØV

tak søde

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

M&F skriver:

Held og lykke med den lille stump!!  - hvor er hun en sej lille trut!

tak Hun har overrasket mig meget med hvor tapper så lille et barn kan være

Anmeld

6. februar 2011

MariaJ

lillespurv20 skriver:

åh tak Ja før sov hun rigtig dårligt om natten, men nu er det bare endnu værre pga feber on/off og foden kløer Jeg ligner skisme snart en på 70

Ja, jeg kan næsten ikke forstå, hvordan DU bliver ved med at klare den. Jeg håber du har lidt hjælp og aflastning en gang imellem.

Maria

Anmeld

6. februar 2011

twinny

jeg krydser alt hvad jeg har for den lille pige....

forfærdelig oplevelse

Held og lykke....

Anmeld

6. februar 2011

B&J

lillespurv20 skriver:

tak søde du, jeg tror det bliver svært at sove i nat og så skal jeg skisme vente til kl 16.oo med at få svaret Ja, hun er skøn og har bare så meget glæde og overskud når hun har det godt

Ih den bamse er bare ynglings, og sygeplejersken fortalte hende rigtig historie om at Luffe os havde fået kogende vand over sig ovs (Lærke sad næsten med hovedet på skrå og tænkte sit kunne man se hihi. sikke en fantasi hun havde

nej tror også på din nat bliver rigtig lang men håber på du får sovet... og det er bare så dejligt når man ikke kan mærke det på dem men de bare har det super godt... de er så seje de små nuser børn..

hihihih det ville jeg gerne have set det med bamsen tror det ville ha set så sødt ud.... og dejligt hun har en bamse der bare er hendes et og alt, den hopper jeg også med på og har min bamse i nu ligger inde i skabet der må da ikke ske noget med den

Anmeld

6. februar 2011

2721

lillespurv20 skriver:

Ja piger, så er det i morgen det er knald eller fald og Lærke skal på plastik kirugisk afd. for at få forbindingen af

Denne uge har været et mareridt synes jeg, pga af feber on/off for der er selvfølgelig gået betændelse i såret Hun måtte den anden aften på skadestuen og få en sprøjte med antibiotika da hun gik fra at lege og være frisk til at være en slatten klud med HØJ feber, men min tapre skrubbe tog det igen i stiv arm og blev belønnet med en bamse af sygeplejerske Brandsårs-sælen luffe

Hun fik skiftet forbindingen for nogle dage siden da det var væsket igennem og var rigtig KLAMT for at sige det pænt, MEN MEN MEN præcis som Lægerne frygtede var det IKKE HELET i fodbøjningen

Så vil i ikke nok krydse alt hvad i kan for at det er bedre i morgen

For vi fik en masse info med hjem om plastik operationer ovs og jeg er faktisk skræmt fra vid af sans

På forhånd tak piger og tak fordi i lyttede/læste

OG lige et par billeder

krydser alt hvad krydses kan

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

MariaJ skriver:

Ja, jeg kan næsten ikke forstå, hvordan DU bliver ved med at klare den. Jeg håber du har lidt hjælp og aflastning en gang imellem.

Maria

Lærkes far er rigtig god til at være der for os i denne tid, for Lærke er sååå bange for andre mennesker, så hun vil kun mor og far og mor og mor og mor Men altså jeg SKAL jo klare det, så det gør jeg bare!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.