Lærkes brandsår, kryds fingre piger :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Carina1977

lillespurv20 skriver:

tak hun har fået en 2./3. grads forbrænding på foden, det er ret slemt lige i fodbøjningen

Åhh den lille stakkel....det må gøre ondt

Jeg håber hun hurtigt kommer ovenpå igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Koen.

B&J skriver:

åhh ha da.. ja du må gerne snige dig her hjem... der roder en smule da vi alle har lå syge i de to uger og nu er jeg sku syg igen det kommer ud af begge ender og feber og ondt i mavn osv. min søster har lige haft det så ja hvorfor ikke mig også øv øv så har været vågen kastede op sovet og ja sådan har det kørt hele dagen håber snart det er væk så der kan se lidt pænt ud igen selv om kæresten gør hvad han kan

ejj da det lyder bestemt ikke sjovt god bedring, kom gerne og ryddede op og kan sagtens lege sygepasser os

Her ligner der HVER aften at en legetøj-nullermands-mad fabrik har kastet op over gulvet

Anmeld

7. februar 2011

Koen.

Carina1977 skriver:

Åhh den lille stakkel....det må gøre ondt

Jeg håber hun hurtigt kommer ovenpå igen

Hun har siden hun fik forbinding på ikke vist tegn på smerter eller noget, kun at det klør, hun "går" på foden når hun går med sin gå-vogn ovs, der er intet

Anmeld

7. februar 2011

Carina1977

lillespurv20 skriver:

Hun har siden hun fik forbinding på ikke vist tegn på smerter eller noget, kun at det klør, hun "går" på foden når hun går med sin gå-vogn ovs, der er intet

Jamen hvis det klør, så er det jo et tegn på at der er en helings-proces igang, og det er jo gode tegn  

Anmeld

7. februar 2011

Koen.

Carina1977 skriver:

Jamen hvis det klør, så er det jo et tegn på at der er en helings-proces igang, og det er jo gode tegn  

ja og i går var det ikke væsket igennem så håber bare det er bedre, for hun har fået rimelig meget antibiotika til betændelsen

Anmeld

7. februar 2011

Carina1977

lillespurv20 skriver:

ja og i går var det ikke væsket igennem så håber bare det er bedre, for hun har fået rimelig meget antibiotika til betændelsen

Tror måske det er godt hun har fået alt det antibiotika, for det holder jo betændelsen nede, så såret kan hele. Men det er ikke sjovt at skulle fylde så meget medicin i sine børn. Mon ikke det går godt idag....det tror jeg

Anmeld

7. februar 2011

B&J

lillespurv20 skriver:

ejj da det lyder bestemt ikke sjovt god bedring, kom gerne og ryddede op og kan sagtens lege sygepasser os

Her ligner der HVER aften at en legetøj-nullermands-mad fabrik har kastet op over gulvet

hihihhihihih

og mange tak.. ja lige nu prøver og ser om cola bliver nede kan ikke drikke vand det ryger op yoghurt ryger op så ingen ting bliver nede   hihihii sygeplejske super dejligt må jeg bede om en snot klud griner... og en kold klud på panden

Anmeld

7. februar 2011

Koen.

Carina1977 skriver:

Tror måske det er godt hun har fået alt det antibiotika, for det holder jo betændelsen nede, så såret kan hele. Men det er ikke sjovt at skulle fylde så meget medicin i sine børn. Mon ikke det går godt idag....det tror jeg

jeg håber det så meget er drøn nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.