Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lillespurv20 skriver: tak hun har fået en 2./3. grads forbrænding på foden, det er ret slemt lige i fodbøjningen
tak hun har fået en 2./3. grads forbrænding på foden, det er ret slemt lige i fodbøjningen
Åhh den lille stakkel....det må gøre ondt
Jeg håber hun hurtigt kommer ovenpå igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: åhh ha da.. ja du må gerne snige dig her hjem... der roder en smule da vi alle har lå syge i de to uger og nu er jeg sku syg igen det kommer ud af begge ender og feber og ondt i mavn osv. min søster har lige haft det så ja hvorfor ikke mig også øv øv så har været vågen kastede op sovet og ja sådan har det kørt hele dagen håber snart det er væk så der kan se lidt pænt ud igen selv om kæresten gør hvad han kan
åhh ha da.. ja du må gerne snige dig her hjem... der roder en smule da vi alle har lå syge i de to uger og nu er jeg sku syg igen det kommer ud af begge ender og feber og ondt i mavn osv. min søster har lige haft det så ja hvorfor ikke mig også øv øv så har været vågen kastede op sovet og ja sådan har det kørt hele dagen håber snart det er væk så der kan se lidt pænt ud igen selv om kæresten gør hvad han kan
Carina1977 skriver: Åhh den lille stakkel....det må gøre ondt Jeg håber hun hurtigt kommer ovenpå igen
lillespurv20 skriver: Hun har siden hun fik forbinding på ikke vist tegn på smerter eller noget, kun at det klør, hun "går" på foden når hun går med sin gå-vogn ovs, der er intet
Hun har siden hun fik forbinding på ikke vist tegn på smerter eller noget, kun at det klør, hun "går" på foden når hun går med sin gå-vogn ovs, der er intet
Jamen hvis det klør, så er det jo et tegn på at der er en helings-proces igang, og det er jo gode tegn
Carina1977 skriver: Jamen hvis det klør, så er det jo et tegn på at der er en helings-proces igang, og det er jo gode tegn
lillespurv20 skriver: ja og i går var det ikke væsket igennem så håber bare det er bedre, for hun har fået rimelig meget antibiotika til betændelsen
ja og i går var det ikke væsket igennem så håber bare det er bedre, for hun har fået rimelig meget antibiotika til betændelsen
Tror måske det er godt hun har fået alt det antibiotika, for det holder jo betændelsen nede, så såret kan hele. Men det er ikke sjovt at skulle fylde så meget medicin i sine børn. Mon ikke det går godt idag....det tror jeg
lillespurv20 skriver: ejj da det lyder bestemt ikke sjovt god bedring, kom gerne og ryddede op og kan sagtens lege sygepasser osHer ligner der HVER aften at en legetøj-nullermands-mad fabrik har kastet op over gulvet
ejj da det lyder bestemt ikke sjovt god bedring, kom gerne og ryddede op og kan sagtens lege sygepasser osHer ligner der HVER aften at en legetøj-nullermands-mad fabrik har kastet op over gulvet
hihihhihihih
og mange tak.. ja lige nu prøver og ser om cola bliver nede kan ikke drikke vand det ryger op yoghurt ryger op så ingen ting bliver nede hihihii sygeplejske super dejligt må jeg bede om en snot klud griner... og en kold klud på panden
Carina1977 skriver: Tror måske det er godt hun har fået alt det antibiotika, for det holder jo betændelsen nede, så såret kan hele. Men det er ikke sjovt at skulle fylde så meget medicin i sine børn. Mon ikke det går godt idag....det tror jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128