lillespurv20 skriver:
Ja piger, så er det i morgen det er knald eller fald og Lærke skal på plastik kirugisk afd. for at få forbindingen af
Denne uge har været et mareridt synes jeg, pga af feber on/off for der er selvfølgelig gået betændelse i såret
Hun måtte den anden aften på skadestuen og få en sprøjte med antibiotika da hun gik fra at lege og være frisk til at være en slatten klud med HØJ feber, men min tapre skrubbe tog det igen i stiv arm og blev belønnet med en bamse af sygeplejerske
Brandsårs-sælen luffe
Hun fik skiftet forbindingen for nogle dage siden da det var væsket igennem og var rigtig KLAMT for at sige det pænt, MEN MEN MEN præcis som Lægerne frygtede var det IKKE HELET i fodbøjningen

Så vil i ikke nok krydse alt hvad i kan for at det er bedre i morgen
For vi fik en masse info med hjem om plastik operationer ovs og jeg er faktisk skræmt fra vid af sans
På forhånd tak piger og tak fordi i lyttede/læste
OG lige et par billeder
Jeg håber det bedste for jer.....det lyder som en grim omgang.
Jeg kan fortælle dig, at da jeg var omkring 2 år, fik jeg kogende vand ned over min krop, og jeg fik en 3. gradsforbrænding på min skulder og ned på brystkassen. Der gik lang tid før man kunne se en bedring, for der gik også betændelse i mit.
Selvom jeg kun var 2 år, kan jeg huske det så tydeligt.
Idag har jeg et ar på brystkassen, og man kan kun se det, hvis man ved det er der. Om sommeren kan jeg dog ikke få sol på det område. Men det er ikke noget der generer mig, og jeg lever fint med det 
Hvor har hun fået et brandsår?
Anmeld