Lærkes brandsår, kryds fingre piger :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Koen.

Baby-støv skriver:

jeg krydser alt hvad jeg har for den lille pige....

forfærdelig oplevelse

Held og lykke....

tak Ja det er det væreste vi har prøvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

MariaJ

lillespurv20 skriver:

Lærkes far er rigtig god til at være der for os i denne tid, for Lærke er sååå bange for andre mennesker, så hun vil kun mor og far og mor og mor og mor Men altså jeg SKAL jo klare det, så det gør jeg bare!

Nå, det var godt at han er der for jer. Jeg vidste ikke rigtig hvor meget kontakt hun (og du) havde med ham.

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

B&J skriver:

nej tror også på din nat bliver rigtig lang men håber på du får sovet... og det er bare så dejligt når man ikke kan mærke det på dem men de bare har det super godt... de er så seje de små nuser børn..

hihihih det ville jeg gerne have set det med bamsen tror det ville ha set så sødt ud.... og dejligt hun har en bamse der bare er hendes et og alt, den hopper jeg også med på og har min bamse i nu ligger inde i skabet der må da ikke ske noget med den

Hihi vi sover ikke her i huset alligevel så jeg får masser af tænke tid Vi er snart på 4 mdr hvor hun ikke sover igennem og er vågne mellem 2 og 100.000 gange om natten Men ja, jeg er så overrasket over hvad små kan og hvor tapre de er

nåååh, håber os Lærkes bliver sådan et minde hun vil passe på, for det var nemlig bare sødt og den betyder jo noget

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

MariaJ skriver:

Nå, det var godt at han er der for jer. Jeg vidste ikke rigtig hvor meget kontakt hun (og du) havde med ham.

han har været der rigtig meget i denne tid og det er dejligt med noget hjælp, men for bare en måned siden var kontakten ret sparsom

Anmeld

6. februar 2011

B&J

lillespurv20 skriver:

Hihi vi sover ikke her i huset alligevel så jeg får masser af tænke tid Vi er snart på 4 mdr hvor hun ikke sover igennem og er vågne mellem 2 og 100.000 gange om natten Men ja, jeg er så overrasket over hvad små kan og hvor tapre de er

nåååh, håber os Lærkes bliver sådan et minde hun vil passe på, for det var nemlig bare sødt og den betyder jo noget

åhh hvor træls lige som her hjemme vi er også sorte under øjne vi får meget lidt søvn.... men håber da du får en smule søvn i nat

ja det kunne være fantastisk ellers er billeder altid dejlige

Anmeld

6. februar 2011

NoName

x400 for at alt går godt...

Anmeld

6. februar 2011

Mille83

Selvfølgelig smukke 

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

B&J skriver:

åhh hvor træls lige som her hjemme vi er også sorte under øjne vi får meget lidt søvn.... men håber da du får en smule søvn i nat

ja det kunne være fantastisk ellers er billeder altid dejlige

ih en lidelsesfælle

ja og Luffe har rigtig leget model

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

noname skriver:

x400 for at alt går godt...

tak

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

Mille83 skriver:

Selvfølgelig smukke 

tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.