Lærkes brandsår, kryds fingre piger :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

B&J

lillespurv20 skriver:

Så kan man sige vi har set hvad vi IKKE skal gøre Men hvor er det dejligt hun så kan være en skøn mormor Min mor bor næsten 2 timers kørsel væk så det er ikke så tit hun ser lillen

jeg håber min mor får lige så tæt forhold som jeg havde til min mors mor hun døde desværre tidligt men hun var mit et og alt og jeg kunne gå hjem til hende på 5 minutter vi bor ca 30minutter fra min mor på gå ben så vi ser hinanden rimelig tit og næsten hver anden dag hihihihi men betyder meget min dreng har en han er tæt med ud over os for desværre min kæreste forælder bor næsten 3timer væk så de har kun set ham 5 gange det er jeg rimelig ked af og nu bliver han dog snart 1år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Koen.

B&J skriver:

jeg håber min mor får lige så tæt forhold som jeg havde til min mors mor hun døde desværre tidligt men hun var mit et og alt og jeg kunne gå hjem til hende på 5 minutter vi bor ca 30minutter fra min mor på gå ben så vi ser hinanden rimelig tit og næsten hver anden dag hihihihi men betyder meget min dreng har en han er tæt med ud over os for desværre min kæreste forælder bor næsten 3timer væk så de har kun set ham 5 gange det er jeg rimelig ked af og nu bliver han dog snart 1år

åh hvor dejligt og ja, det er bare så vigtigt at de har andre voksne i deres liv de er fortrolige med især når de når alderen hvor mor/far bare er dumme 5 Gange var godt nok ikke meget, for de små lære dem desværre ikke så godt at kende

Anmeld

6. februar 2011

B&J

lillespurv20 skriver:

åh hvor dejligt og ja, det er bare så vigtigt at de har andre voksne i deres liv de er fortrolige med især når de når alderen hvor mor/far bare er dumme 5 Gange var godt nok ikke meget, for de små lære dem desværre ikke så godt at kende

nej de har jo den alder hvor ingen arbejde og masser af tid ved godt det er mange timer men vi har tit sagt om de ikke vil hente os for det er alt for mange timer i tog og bus for vores dreng der ikke kan side stille... men nej. det er åben bart ikke så vigtigt og det gør så ondt inden i for daniel gemmer og skriger og græder hvergang han ser dem fordi han ikke kender dem og det er så synd og når de endelig er her var det dog kun 3 timer det er hårdt... men sådan er det jo nok desværre men godt vi har min mor så der elsker han af være og især fordi min mor har katte og det er jo super sjovt af kravle efter dem hihihih

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

B&J skriver:

nej de har jo den alder hvor ingen arbejde og masser af tid ved godt det er mange timer men vi har tit sagt om de ikke vil hente os for det er alt for mange timer i tog og bus for vores dreng der ikke kan side stille... men nej. det er åben bart ikke så vigtigt og det gør så ondt inden i for daniel gemmer og skriger og græder hvergang han ser dem fordi han ikke kender dem og det er så synd og når de endelig er her var det dog kun 3 timer det er hårdt... men sådan er det jo nok desværre men godt vi har min mor så der elsker han af være og især fordi min mor har katte og det er jo super sjovt af kravle efter dem hihihih

Øv øv hvor træls, og især for lillemanden når han bliver ked og bange Sådan er det os med lærkes farmor og farfar da hun næsten aldrig ser dem af præcis de grunde du os skriver og de har meget svært ved at forstå hun bliver bange for dem Men så er det bare super han har din mor

Anmeld

6. februar 2011

B&J

lillespurv20 skriver:

Øv øv hvor træls, og især for lillemanden når han bliver ked og bange Sådan er det os med lærkes farmor og farfar da hun næsten aldrig ser dem af præcis de grunde du os skriver og de har meget svært ved at forstå hun bliver bange for dem Men så er det bare super han har din mor

jepper godt vi har hende og håber det bliver ved sådan...

åhh stakkels din lille pus, ja for det er meget hårdt af se på og er ved af blive skør over min svigermor siger nåå kan du ikke huske os det siger hun hvergang  men godt han har mor og far der suser han hen til og er klisteret op af os i 3 timer og sådan er han jo ikke alm. han leger selv suser rundt så det er ikke sjovt med en pyllert dreng der kun vil være oppe ved os

Anmeld

6. februar 2011

Chellen

lillespurv20 skriver:

Ja piger, så er det i morgen det er knald eller fald og Lærke skal på plastik kirugisk afd. for at få forbindingen af

Denne uge har været et mareridt synes jeg, pga af feber on/off for der er selvfølgelig gået betændelse i såret Hun måtte den anden aften på skadestuen og få en sprøjte med antibiotika da hun gik fra at lege og være frisk til at være en slatten klud med HØJ feber, men min tapre skrubbe tog det igen i stiv arm og blev belønnet med en bamse af sygeplejerske Brandsårs-sælen luffe

Hun fik skiftet forbindingen for nogle dage siden da det var væsket igennem og var rigtig KLAMT for at sige det pænt, MEN MEN MEN præcis som Lægerne frygtede var det IKKE HELET i fodbøjningen

Så vil i ikke nok krydse alt hvad i kan for at det er bedre i morgen

For vi fik en masse info med hjem om plastik operationer ovs og jeg er faktisk skræmt fra vid af sans

På forhånd tak piger og tak fordi i lyttede/læste

OG lige et par billeder

Du kan tro jeg vil krydse ALT jeg kan !!!

Chelle

Anmeld

7. februar 2011

Koen.

B&J skriver:

jepper godt vi har hende og håber det bliver ved sådan...

åhh stakkels din lille pus, ja for det er meget hårdt af se på og er ved af blive skør over min svigermor siger nåå kan du ikke huske os det siger hun hvergang  men godt han har mor og far der suser han hen til og er klisteret op af os i 3 timer og sådan er han jo ikke alm. han leger selv suser rundt så det er ikke sjovt med en pyllert dreng der kun vil være oppe ved os

Nej og det er bare hver gang de bliver kede, nogen gange har jeg tænkt at de lige så godt kunne blive væk

Anmeld

7. februar 2011

Koen.

ChelleGirl skriver:

Du kan tro jeg vil krydse ALT jeg kan !!!

Chelle

tusind tak

Anmeld

7. februar 2011

twinboys

7. februar 2011

Koen.

twinboys skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.