Ingen kontanthjælp, dagpenge eller lign. Hvad så???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

mortil3trustrup

Ni-ko-li-ne skriver:

jo men så fik du sygedagpenge?

og var stadig tilknyttet en arb plads... så opfylder du også reglerne for barselsdagpenge

niks for da jeg ikke havde arbejdet der så længe var jeg ikke berettiget til det. Fik løn af firma den første måned og så kh fra kommunen indtil jeg overgik til barsel. men kan godt være jeg tager fejl så beklager jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Ni-ko-li-ne

mortil3trustrup skriver:

niks for da jeg ikke havde arbejdet der så længe var jeg ikke berettiget til det. Fik løn af firma den første måned og så kh fra kommunen indtil jeg overgik til barsel. men kan godt være jeg tager fejl så beklager jeg.

du tager i alt fald fejl når du skriver at kommunen skal udbetale hende barselsdagpenge uanset hvad:0)

Anmeld

31. januar 2011

mortil3trustrup

Ni-ko-li-ne skriver:

du tager i alt fald fejl når du skriver at kommunen skal udbetale hende barselsdagpenge uanset hvad:0)

Det beklager jeg så..... Undskyld

Anmeld

31. januar 2011

Ni-ko-li-ne

mortil3trustrup skriver:

Det beklager jeg så..... Undskyld

det skal du ikke undskylde...

man lærer noget nyt hver dag

Anmeld

31. januar 2011

Alberts/

må jeg hører om hvorfor du ikke kan få kontant hjælp?

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Alberts/ skriver:

må jeg hører om hvorfor du ikke kan få kontant hjælp?

Jeg ved det ikke helt.. var oppe med alle de papire jeg skulle, men fik nej pga huset..

Anmeld

31. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Jeg ved det ikke helt.. var oppe med alle de papire jeg skulle, men fik nej pga huset..

Alt det der kender jeg ret meget til selv været der...

Jeg få kontanthjælp som forsøger.

Vi ejer hus uden friværdig i og ikke gift . min kæreste/manden tjener 45000 kr før skat.

Så underligt du ikke kan få kontanthjælp.der er nået helt galt hvis han kun får 14000 kr før skat skulle i F kunne få kontanthjælp til dig.

Det skulle du da også kunne få..

Med mindre i er gift og han tjener mere ind 26690 kr.Dette beløb svar til to gang af en forsøger kontanthjælp  før skat ..

Eller hvis i har friærdig i jeres hus..

Kan ikke se ellers hvorfor ikke du ikke kan få kontanthjælp det skulle du kunne efter loven...

Henriette

Anmeld

31. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Henriettemortil4 skriver:

Vi ejer hus uden friværdig i og ikke gift . min kæreste/manden tjener 45000 kr før skat.

Så underligt du ikke kan få kontanthjælp.der er nået helt galt hvis han kun får 14000 kr før skat skulle i F kunne få kontanthjælp til dig.

Med mindre i er gift og han tjener mere ind 26690 kr.Dette beløb svar til to gang af en forsøger kontanthjælp  før skat ..

Kan ikke se ellers hvorfor ikke du ikke kan få kontanthjælp det skulle du kunne efter loven...

Henriette

hun skriver jo at han får 14000kr udbetalt... dvs 14000kr efter skat

Anmeld

31. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Pga hus og hva er grunder med jeres hus...

Hva siger de grunden er?????..

For det kan da kun være hvis der er friværdig i det også skal du bare få jeres bank til af skriver et papri på der ikke er friværdig i jeres hus og give kommunen den for det gjorede vi sidste år der stoppe de med et mine penge men fik dem så da hun fik papri fra banken...

Det der var mest underligt i min sag var vi købte hus på afd pr 1/11-2007 og første sidste år stoppe de min kontanthjælp/hørt fra dem osv...

Mit var så pyha en fejl vi har ikke friværdig før om mangeeeee år...

Henriette

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Henriettemortil4 skriver:

Henriette

Vi er ikke gift, så hans indkomst er vel helt ligemeget i forhold til om jeg kan få...Han får vist 23000 kr før skat..

Men ja vi har fælles hus.. Men ed jo ikke om de kan se der skulle være friværdi i.. Måske det derfor.. men burde der ikke være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.