Kruse90 skriver:
altså jeg forstod på dit indlæg at du ikke ville have flere, hvis du ikke fik en mere inden de 30
? Er det forkert forstået. Men jeg vil gerne have 2-3 stykker
Kommer der 4 er det også skønt
Jeg tror jeg vil have mine børn i to hold - jeg fik min søn som 22-årig og vengter nr. 2 til sommer, hvor jeg vil være 25. Så får jeg måske lige to mere (hvis jeg er så heldig) når jeg nærmer mig 30. det er i hvert fald et stort ønske.
Jeg synes jeg fik "løbet hornene af" inden jeg fik min søn og gjorde op med mig selv at der var ikke mere verden kunne give mig af erfaringer eller glæder som jeg ikke kan nyde (endnu mere) med et (eller flere) børn. Jeg har ikke rejst meget i mit liv, men om 1½ er jeg færdig med min udd. og så vil jeg tage mine børn med ud at rejse, så jeg synes ikke jeg går glip af noget men tværtimod får jeg de bedste rejsekammerater jeg overhovedet kunne ønske mig. Og så håbe rjeg selvfølgelig det vil holde mellem mig og deres far.
Nu har jeg selv haft meget nemt ved at blive gravid (fik aldrig mens. igen efter vi aftalte at prøve at få et barn, sådan gik det begge gange) men jeg kan forestille mig hvor hårdt det er at skulle prøve MEGET. Men jeg tror nu også der er en (og flere senere) i kortene til dig. Og det skal nok blive fantastisk for dig!
Anmeld