Nogen fra Nordjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Mor-til-asta-09

Jibbe skriver:

Hej Louise. Jeg bliver desværre nødt til at melde fra. Har været indlagt det sidste døgn pga allergi og er lige nu hjemme på "weekend" og skal møde ind til undersøgelser mandag morgen. Det er bare så øv!

Det var ærgeligt. Så må du komme med næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

mullesmith2

Jibbe skriver:

Hej Louise. Jeg bliver desværre nødt til at melde fra. Har været indlagt det sidste døgn pga allergi og er lige nu hjemme på "weekend" og skal møde ind til undersøgelser mandag morgen. Det er bare så øv!

Ej øv. Men vi skal nok finde på noget igen en anden gang så du kan være med  God bedring med alergien. kram

Anmeld

29. januar 2011

Mor-til-asta-09

mullesmith2 skriver:

Ej øv. Men vi skal nok finde på noget igen en anden gang så du kan være med  God bedring med alergien. kram

Hej søde.

Asta er desværre gået hen og blevet syg med mellemørsbetændelse, så hun er pt på pencilin, så ved ikke om hun bliver frisk til DP til mandag Så er måske nødt til og hoppe fra mandag

Anmeld

29. januar 2011

bonanza

Må jeg være med? :-) bor i gunderup lidt syd for Aalborg

Anmeld

30. januar 2011

mullesmith2

bonanza skriver:

Må jeg være med? :-) bor i gunderup lidt syd for Aalborg

Ja selvfølgelig må du det  ser ud til de to af de andre ikke kommer alligevel.

Hvor mange kommer egentlig i morgen så??

Anmeld

30. januar 2011

mullesmith2

Mor-til-asta-09 skriver:

Hej søde.

Asta er desværre gået hen og blevet syg med mellemørsbetændelse, så hun er pt på pencilin, så ved ikke om hun bliver frisk til DP til mandag Så er måske nødt til og hoppe fra mandag

Ej hvor er det synd for hende  Håber da hun bliver frisk snart igen. Men du kan bare lige skrive herinde i aften hvad status er, ellers er det jo lige før vi skal udsætte det når der nu er to der ikke kan, men ved ikke helt hvor mange der egentlig kommer?

Anmeld

30. januar 2011

ulleby

mullesmith2 skriver:

Ja selvfølgelig må du det  ser ud til de to af de andre ikke kommer alligevel.

Hvor mange kommer egentlig i morgen så??

Jeg er stadigvæk klar - men syntes det var en god ide at flytte det hvis nu der er 2 hold der har meldt fra - vil jo gerne møde så mange som muligt

Anmeld

30. januar 2011

Mor-til-asta-09

mullesmith2 skriver:

Ej hvor er det synd for hende  Håber da hun bliver frisk snart igen. Men du kan bare lige skrive herinde i aften hvad status er, ellers er det jo lige før vi skal udsætte det når der nu er to der ikke kan, men ved ikke helt hvor mange der egentlig kommer?

Hun virker til at være noget mere frisk idag, skal bare lige finde ud af reglerne mht mellemørsbetændelse :-) mener nemlig bare de skal være feber fri

Anmeld

30. januar 2011

mullesmith2

ok så vi bliver en 3 stykker eller?? Jeg har altså desværre ikke bagt mine kærnemælkshorn hehe jeg vidste jo ikke om det blev til noget så har brugt tiden på at lave snobrød i haven med min bonussøn og min bror.  Men altså har masser af kaffe og slik hihi

Anmeld

30. januar 2011

mullesmith2

Men hvis i syntes det skal flyttes til en anden dag hvis der så er flere der har lyst og kan så gør vi bare det  Hva siger i girls??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.