Nogen fra Nordjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.144 visninger
91 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

mullesmith2

Jeg går herhjemme med mine 2mdr gamle tvillingedrenge og kommer jo derfor ik ret meget ud og jeg keder mig ærligtalt herhjemme. Jeg savner nogen der har børn i samme alder og gerne også tvillinger til at mødes med og bare sludre og drikke noget kaffe  Er der nogen derude?? i kan lige få et billede af mig og drengene så i ved hva i går indtil hvis nogen siger ja til at mødes hehe

Kram Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Missi

Jeg har ikke født endnu, og venter heller ikke tvilling men en bette dreng, men bor lidt uden for aalborg

Anmeld

25. januar 2011

Mor-til-asta-09

mullesmith2 skriver:

Jeg går herhjemme med mine 2mdr gamle tvillingedrenge og kommer jo derfor ik ret meget ud og jeg keder mig ærligtalt herhjemme. Jeg savner nogen der har børn i samme alder og gerne også tvillinger til at mødes med og bare sludre og drikke noget kaffe  Er der nogen derude?? i kan lige få et billede af mig og drengene så i ved hva i går indtil hvis nogen siger ja til at mødes hehe

Kram Louise

Jeg er ikke gravid, og har desværre heller ikke et spædbarn mere, men har en dejlig datter på 17 mdr Jeg bor ca. 50km nord for aalborg, men tager gerne turen for en kop kaffe.. elsker og sludre... Og kan se du har 2 skønne og smukke guldklumper ved dig, der garanteret gerne vil nusses omkring

Anmeld

25. januar 2011

mullesmith2

Mor-til-asta-09 skriver:

Jeg er ikke gravid, og har desværre heller ikke et spædbarn mere, men har en dejlig datter på 17 mdr Jeg bor ca. 50km nord for aalborg, men tager gerne turen for en kop kaffe.. elsker og sludre... Og kan se du har 2 skønne og smukke guldklumper ved dig, der garanteret gerne vil nusses omkring

Hvor er du fra? jeg bor i en by der hedder Biersted hvis du kender den ?

Anmeld

25. januar 2011

mullesmith2

Missi skriver:

Jeg har ikke født endnu, og venter heller ikke tvilling men en bette dreng, men bor lidt uden for aalborg

Det er snart du får en bette bebs så  Håber du får en god fødsel inden længe. Og vil da gerne ses selvom der ik kommer to babyer ud af din mave hehe

Anmeld

25. januar 2011

Mor-til-asta-09

mullesmith2 skriver:

Hvor er du fra? jeg bor i en by der hedder Biersted hvis du kender den ?

Jeg bor i Tårs ( 12 km fra hjørring )

Anmeld

25. januar 2011

camillakrath

Jeg bor inde midt i Aalborg sammen med min kæreste. Vi venter os en lille dreng til maj. Jeg er super frisk på noget hygge

Anmeld

25. januar 2011

mullesmith2

Mor-til-asta-09 skriver:

Jeg bor i Tårs ( 12 km fra hjørring )

Jeg har boet i Hjørring for en del år siden så ved godt hvor Tårs er  Jamen jeg er frisk på at drikke kaffe en dag kunne være super hyggeligt.

Anmeld

25. januar 2011

mullesmith2

camillakrath skriver:

Jeg bor inde midt i Aalborg sammen med min kæreste. Vi venter os en lille dreng til maj. Jeg er super frisk på noget hygge

Vi finder da bare en dag hvor vi allesammen kan mødes så kan vi lige se hinanden an om vi swinger hehe

Anmeld

25. januar 2011

mullesmith2

Jeg er frisk på at ligge hus til ihvertfald, jeg har ik lige bil pt og det er altså ik så nemt at komme rundt med de to drenge alene  Men hvis i er friske så kan vi bare finde en dato og mødes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.