Nogen fra Nordjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Mor-til-asta-09

mullesmith2 skriver:

Glæder mig til at se alle der møder op i morgen kl.11 på Haldagervej 6. 9440 Aabybro.

Jeg har desværre ikke fået bagt de skide kærnemælkshorn hehe men altså nu skal det jo heller ikke gå op i kage det hele.  Men glæder mig til at møde nogen babykvinder og børn hvis der er nogen der tager deres børn. Kram Mulle

lækkert.. jeg har fået bagt chokoladekage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Kamilla-m

mullesmith2 skriver:

Skide godt  Du behøver ikke tage noget med tror jeg ikke. Kun dig selv og børn hvis de er hjemme

okay d:

Anmeld

30. januar 2011

ulleby

Super det bliver spændende

Meeen hvad med noget mad (kommer det fra den gravide) der må vel også være nogle af jer med børn der har nogle der bliver sulten kl 11.00 +? Eller er det igen kun den gravide hi hi

Jeg medbringer selvfølgelig gerne madpakke - vil bare gerne være forberedt til når sulten melder sig i overvældende style

Anmeld

30. januar 2011

Jibbe

Hej tøser! Håber i får det rigtig hyggeligt imorgen. Jeg ville meget hellere være ved jer istedet for på sygehuset! Spis et stykke kage for mig!

Anmeld

30. januar 2011

Mor-til-asta-09

ulleby skriver:

Super det bliver spændende

Meeen hvad med noget mad (kommer det fra den gravide) der må vel også være nogle af jer med børn der har nogle der bliver sulten kl 11.00 +? Eller er det igen kun den gravide hi hi

Jeg medbringer selvfølgelig gerne madpakke - vil bare gerne være forberedt til når sulten melder sig i overvældende style

Jeg har bagt en chokoladekage, som jeg tager med.. tænkte om der var nogle der tog brød og noget pålæg med...

Anmeld

30. januar 2011

mullesmith2

Ja jeg kan nok ikke nå at gå ned til købmanden inden i kommer så hvis der er nogen der har mulighed må der da gerne medbringes et franskbrød eller rugbrød og lidt pålæg af en art.  

Føler mig lidt uforberedt sådan køleskabsmæssigt fordi jeg ikke vidste helst om det blev til noget. hehe Men det er bare fedt det blev til noget alligevel.

Anmeld

30. januar 2011

Mor-til-asta-09

MortilMogL vil gerne tage Franskbrød og pålæg med...

Anmeld

30. januar 2011

Linemaria90

mangler der mere mad?? jeg kan også tage noget med. evt enten brød eller pålæg så det bliver delt i to

Anmeld

30. januar 2011

Mor-til-asta-09

Linemaria90 skriver:

mangler der mere mad?? jeg kan også tage noget med. evt enten brød eller pålæg så det bliver delt i to

eller måske juice.. ved ikke hvad mullesmith2 har

Anmeld

31. januar 2011

ulleby

Godmorgen de damer,

Skal jeg tage nogle gulerødder, agurk og måske smør med? Mangler der andet?

Det bliver spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.