Nogen fra Nordjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

miniuldahl

jeg vil os gerne være med vis jeg må. vis i flytter det til en anden dag er jeg frisk jeg bor mellem hobro og ålborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

mullesmith2

miniuldahl skriver:

jeg vil os gerne være med vis jeg må. vis i flytter det til en anden dag er jeg frisk jeg bor mellem hobro og ålborg

Det må du også meget gerne  Jeg ved ikke lige havd status er. Men altså for min skyld kan det jo være en hvilken somhelst dag

Anmeld

30. januar 2011

Kamilla-m

mullesmith2 skriver:

Det må du også meget gerne  Jeg ved ikke lige havd status er. Men altså for min skyld kan det jo være en hvilken somhelst dag

jeg vil også gerne med i morgen, hvis jeg må ? .

Anmeld

30. januar 2011

Linemaria90

jeg vil gerne med.. hvis det stadigvæk bliver til noget

Anmeld

30. januar 2011

Mor-til-asta-09

mullesmith2 skriver:

Jeg går herhjemme med mine 2mdr gamle tvillingedrenge og kommer jo derfor ik ret meget ud og jeg keder mig ærligtalt herhjemme. Jeg savner nogen der har børn i samme alder og gerne også tvillinger til at mødes med og bare sludre og drikke noget kaffe  Er der nogen derude?? i kan lige få et billede af mig og drengene så i ved hva i går indtil hvis nogen siger ja til at mødes hehe

Kram Louise

JEG ER MED.. ASTA ER FRISK TIL DP

Anmeld

30. januar 2011

mullesmith2

MortilMogL skriver:

jeg vil også gerne med i morgen, hvis jeg må ? .

Jo det må du gerne.

Anmeld

30. januar 2011

mullesmith2

Linemaria90 skriver:

jeg vil gerne med.. hvis det stadigvæk bliver til noget

Det bliver til noget

Anmeld

30. januar 2011

Kamilla-m

mullesmith2 skriver:

Jo det må du gerne.

super

skal jeg medbringe noget?

Anmeld

30. januar 2011

mullesmith2

Glæder mig til at se alle der møder op i morgen kl.11 på Haldagervej 6. 9440 Aabybro.

Jeg har desværre ikke fået bagt de skide kærnemælkshorn hehe men altså nu skal det jo heller ikke gå op i kage det hele.  Men glæder mig til at møde nogen babykvinder og børn hvis der er nogen der tager deres børn. Kram Mulle

Anmeld

30. januar 2011

mullesmith2

MortilMogL skriver:

super

skal jeg medbringe noget?

Skide godt  Du behøver ikke tage noget med tror jeg ikke. Kun dig selv og børn hvis de er hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.