Nogen fra Nordjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

mullesmith2

saxi skriver:

Ja da -der arbejdede min mor på DanCall (staves?)  

der har min mor også arbejdet hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

mullesmith2

Jibbe skriver:

Mandag kl 11 lyder super. Jeg kan evt bage nogle boller som jeg kan tage med og lidt forskelligt pålæg

Hehe jamen det bliver jo rent ædegilde hehe men det lyder lækkert.

Anmeld

26. januar 2011

mullesmith2

ulleby skriver:

Jeg er klar på mandag - hvor skal jeg kører hen og hvad skal jeg medbringe? Juice, smør, nogle gulerødder/agurke stænker eller hvad er der stemning for og hvad mangler at blive medbragt?

Jamen du godeste alt det mad hihi jamen altså jeg regner med jeg bager nogen kærnemælkshorn og så var der vist noget med nogen boller og noget chokoladekage der også blev taget med  så ved ik lige om vi mangler noget der er vist snart dækket ind hehe

Anmeld

26. januar 2011

ulleby

mullesmith2 skriver:

Jamen du godeste alt det mad hihi jamen altså jeg regner med jeg bager nogen kærnemælkshorn og så var der vist noget med nogen boller og noget chokoladekage der også blev taget med  så ved ik lige om vi mangler noget der er vist snart dækket ind hehe

super - men kan du ikke skrive din adresse og så hvis der skulle være noget jeg skulle medbringe? Vi skulle jo gerne have noget at drikke og sunde snacks gør jo intet hvis det er

Men lad mig vide hvis jeg skal medbringe noget når folk er færdige med at byde ind og melde sig til.

Glæder mig til at møde jer

Anmeld

26. januar 2011

mullesmith2

ulleby skriver:

super - men kan du ikke skrive din adresse og så hvis der skulle være noget jeg skulle medbringe? Vi skulle jo gerne have noget at drikke og sunde snacks gør jo intet hvis det er

Men lad mig vide hvis jeg skal medbringe noget når folk er færdige med at byde ind og melde sig til.

Glæder mig til at møde jer

Jeg har ihvertfald kaffe, the, vand og sikkert også noget sodavand  Og kærnemælkshorn. Men vi skal jo nok også spise noget lidt sundere når det nu er omkring middagstid. Så du kan da godt tage lidt sunde snacks med

Anmeld

26. januar 2011

mullesmith2

Min adresse er Haldagervej 6. 9440 Aabybro. Og jeg hedder forresten Louise

Anmeld

26. januar 2011

Mor-til-asta-09

mullesmith2 skriver:

Min adresse er Haldagervej 6. 9440 Aabybro. Og jeg hedder forresten Louise

Mandag kl.11 passer også mig perfekt.. kommer uden barn

Jeg medbringer en chokoladekage.

Mit navn er Jeanette

Anmeld

27. januar 2011

mullesmith2

Mor-til-asta-09 skriver:

Mandag kl.11 passer også mig perfekt.. kommer uden barn

Jeg medbringer en chokoladekage.

Mit navn er Jeanette

Hej Jeanette, jeg glæder mig, du må have din datter med næste gang vi skal ses så.  Jeg har skrevet det i kalenderen. Bliver spændende at mødes.

Anmeld

27. januar 2011

Mor-til-asta-09

mullesmith2 skriver:

Hej Jeanette, jeg glæder mig, du må have din datter med næste gang vi skal ses så.  Jeg har skrevet det i kalenderen. Bliver spændende at mødes.

Ja det kan vi godt finde ud af :d vi ses ihvertfald på mandag

Anmeld

28. januar 2011

Jibbe

Hej Louise. Jeg bliver desværre nødt til at melde fra. Har været indlagt det sidste døgn pga allergi og er lige nu hjemme på "weekend" og skal møde ind til undersøgelser mandag morgen. Det er bare så øv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.