Nogen fra Nordjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Mor-til-asta-09

mullesmith2 skriver:

altså vi er nok oppe klokken 8-9 stykker så det passer mig fint der omkring kl.11 så har jeg også lige tid til at få både mig og drengene op og vasket hihi

Jamen det vil passe mig fint nok... Så må jeg nusse om alle jeres små babyer istedet.. haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

mullesmith2

Mor-til-asta-09 skriver:

Jamen det vil passe mig fint nok... Så må jeg nusse om alle jeres små babyer istedet.. haha

Ok så indtilvidere så bliver det mandag kl.11. Hva siger alle i andre til det??  Nogen der bager en kage?

jeg vil prøve at bage kærnemælkshorn med marcipan her på søndag så.

Anmeld

26. januar 2011

Mor-til-asta-09

mullesmith2 skriver:

Ok så indtilvidere så bliver det mandag kl.11. Hva siger alle i andre til det??  Nogen der bager en kage?

Jeg kan bage en chokoladekage?? Bliver dog ikke noget kunstværk, men en kage er det dog haha

Anmeld

26. januar 2011

mullesmith2

Mor-til-asta-09 skriver:

Jeg kan bage en chokoladekage?? Bliver dog ikke noget kunstværk, men en kage er det dog haha

hehe jamen pyt den skal nok glide ned anyway  Er helt spændt på at møde dig og måske også nogen af de andre tøser.

Anmeld

26. januar 2011

saxa

mullesmith2 skriver:

Hvor er du fra? jeg bor i en by der hedder Biersted hvis du kender den ?

Biersted? Ej hvor skægt der er jeg opvokset.. og gået i skole fra 0. - 3.klasse..

Er selv fra nordjylland - nu dog 40km syd fra Aab. Har en dreng på 4½mdr og en pige på 2½år..

Anmeld

26. januar 2011

mullesmith2

saxi skriver:

Biersted? Ej hvor skægt der er jeg opvokset.. og gået i skole fra 0. - 3.klasse..

Er selv fra nordjylland - nu dog 40km syd fra Aab. Har en dreng på 4½mdr og en pige på 2½år..

Skægt nok  jeg er tilflytter til biersted, har kun boet her siden 1 marts 2010 ellers er jeg fra Pandrup, men det ved du jo nok også hvor er så

Anmeld

26. januar 2011

saxa

mullesmith2 skriver:

Skægt nok  jeg er tilflytter til biersted, har kun boet her siden 1 marts 2010 ellers er jeg fra Pandrup, men det ved du jo nok også hvor er så

Ja da -der arbejdede min mor på DanCall (staves?)  

Anmeld

26. januar 2011

Jibbe

mullesmith2 skriver:

Mandag kl 11 lyder super. Jeg kan evt bage nogle boller som jeg kan tage med og lidt forskelligt pålæg

Anmeld

26. januar 2011

ulleby

Jeg er klar på mandag - hvor skal jeg kører hen og hvad skal jeg medbringe? Juice, smør, nogle gulerødder/agurke stænker eller hvad er der stemning for og hvad mangler at blive medbragt?

Anmeld

26. januar 2011

ulleby

Jeg er klar på mandag - hvor skal jeg kører hen og hvad skal jeg medbringe? Juice, smør, nogle gulerødder/agurke stænker eller hvad er der stemning for og hvad mangler at blive medbragt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.