Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mullesmith2 skriver: Ja man kan hurtigt få en baby i armene hvis man ikke allerede har en når man besøger mig hihi
Ja man kan hurtigt få en baby i armene hvis man ikke allerede har en når man besøger mig hihi
Jeg vil gerne nusse om dem ihvertfald haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mullesmith2 skriver: Jeg kan mandag d.31 tirsdag d.1. onsdag d.2. torsdag d.3. hele dagen alle dage
Jeg kan mandag d.31 tirsdag d.1. onsdag d.2. torsdag d.3. hele dagen alle dage
Jeg kan mandag, uden barn dog.. der skal hun starte i ny DP nemlig
Mor-til-asta-09 skriver: Jeg kan mandag, uden barn dog.. der skal hun starte i ny DP nemlig
Hvornår på dagen ? Vi kan lige høre om nogen af de andre kan også så kan vi ligesågodt samle så mange såmuligt
Du må meget gerne nusse en af mine drenger hehe det er også svært at give dem ligemeget opmærksomhed når man er alene med dem hehe
jeg kunne da godt tænke mig at være med. kommer fra Hirtshals, og kender INGEN, da jeg flyttede herop i sommers. kommer fra vejle..
Jeg er 20 år, og har Elias som fylder 3 år til marts, og så er jeg i uge 36 med en lillebror
Hilsen Line.
Linemaria90 skriver: jeg kunne da godt tænke mig at være med. kommer fra Hirtshals, og kender INGEN, da jeg flyttede herop i sommers. kommer fra vejle.. Jeg er 20 år, og har Elias som fylder 3 år til marts, og så er jeg i uge 36 med en lillebror Hilsen Line.
Jamen kom endelig det ville bare være hyggeligt.
Jibbe skriver: Jeg kan alle dage pånær onsdag.
Jeg kan alle dage pånær onsdag.
Skal vi så holde fast i Mandag d.31?
mullesmith2 skriver: Skal vi så holde fast i Mandag d.31?
mullesmith2 skriver: Hvornår på dagen ? Vi kan lige høre om nogen af de andre kan også så kan vi ligesågodt samle så mange såmuligt Du må meget gerne nusse en af mine drenger hehe det er også svært at give dem ligemeget opmærksomhed når man er alene med dem hehe
jamen jeg aflevere asta kl. 9.30 senest.. Også skal jeg først noget kl. 19 igen såh
Mor-til-asta-09 skriver: jamen jeg aflevere asta kl. 9.30 senest.. Også skal jeg først noget kl. 19 igen såh
altså vi er nok oppe klokken 8-9 stykker så det passer mig fint der omkring kl.11 så har jeg også lige tid til at få både mig og drengene op og vasket hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128