Nogen fra Nordjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Kamilla-m

ulleby skriver:

Godmorgen de damer,

Skal jeg tage nogle gulerødder, agurk og måske smør med? Mangler der andet?

Det bliver spændende.

mig og line sørger for brød og pålæg (:

vil du gerne købe smør så gør du bare det, men vil gerne lige vide det så vi ikke køber det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

mullesmith2

Godmorgen :-) ved i hvad jeg er i god tid så pakker lige drengene i vognen og smutter ned til købmanden og får lidt juice og og mælk og lidt andet godt. Der er ingen der skal sulte eller tørste det er helt sikkert  Glæder mig og vi ses snart.

Anmeld

31. januar 2011

mullesmith2

MortilMogL skriver:

mig og line sørger for brød og pålæg (:

vil du gerne købe smør så gør du bare det, men vil gerne lige vide det så vi ikke køber det ..

Jeg har smør

Anmeld

31. januar 2011

Kamilla-m

mullesmith2 skriver:

Jeg har smør

okay .

vi køber pålæg og brød med .

Anmeld

31. januar 2011

ulleby

mullesmith2 skriver:

Godmorgen :-) ved i hvad jeg er i god tid så pakker lige drengene i vognen og smutter ned til købmanden og får lidt juice og og mælk og lidt andet godt. Der er ingen der skal sulte eller tørste det er helt sikkert  Glæder mig og vi ses snart.

Det lyder super - skønt med en overskudsmorgen

Vi ses senere.

Anmeld

31. januar 2011

mullesmith2

Tak for en hyggelig formiddag/middag og så småt eftermiddag  Vi var godt nok ikke alt for sunde hehe. Men hvor tit spiser man sig også mæt i kage?? hehe Håber vi kan gøre det igen en dag.

Kram Louise

Anmeld

31. januar 2011

ulleby

mullesmith2 skriver:

Tak for en hyggelig formiddag/middag og så småt eftermiddag  Vi var godt nok ikke alt for sunde hehe. Men hvor tit spiser man sig også mæt i kage?? hehe Håber vi kan gøre det igen en dag.

Kram Louise

Ja kage kan godt være en undervuderet frokost form hi hi

Men selv tak det var kanon - jeg er bestemt klar på at mødes igen.

Håber at alle kom godt hjem - nu v il jeg op og spin

Didde

Anmeld

31. januar 2011

Mor-til-asta-09

mullesmith2 skriver:

Kram Louise

Ja det var super hyggeligt. Jeg er bestemt også klar igen. Og tak for lån af både Emil og sofus :-)

Anmeld

31. januar 2011

mullesmith2

ulleby skriver:

Ja kage kan godt være en undervuderet frokost form hi hi

Men selv tak det var kanon - jeg er bestemt klar på at mødes igen.

Håber at alle kom godt hjem - nu v il jeg op og spin

Didde

Ja det har du helt ret i  Ja vil da gerne udvæksle erfarringer om tvillinger med dig, også engang når du får dine til verden  Det kunne være super cool. Du er godt nok frisk du tager til spinning, jeg hader motion, med mindre det er at promenere med den store barnevogn så elsker jeg det hihi

Anmeld

31. januar 2011

mullesmith2

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja det var super hyggeligt. Jeg er bestemt også klar igen. Og tak for lån af både Emil og sofus :-)

Ja selv tak hihi det er altid rart når der er et par ekstra hænder til at holde en baby også  Næste gang må du lige sørge for at have Asta med, vil jo gerne se din "baby" også hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.