Nogen fra Nordjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Guldklumperne

Hejsa.... jeg vil også gerne være med, medmindre jeg er "for gammel"  men elsker at drikke kaffe og få en hyggesnak  jeg bor i Sulsted, er gift og har to drenge på 3 og 5 år. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

mullesmith2

Guldklumperne skriver:

Hejsa.... jeg vil også gerne være med, medmindre jeg er "for gammel"  men elsker at drikke kaffe og få en hyggesnak  jeg bor i Sulsted, er gift og har to drenge på 3 og 5 år. 

Tror ikke man kan blive for gammel til kaffedrikkeri  du er velkommen det er helt sikkert. Er folk på barsel?? eller skal vi finde en eftermiddag eller er det weekend vi er ude i?

Jeg kan ihvertfald hele dagen.

Anmeld

26. januar 2011

Jibbe

Jeg er fra Frederikshavn og har Frej på 6 mdr og er også klar på at mødes hvis du har lyst

Anmeld

26. januar 2011

ulleby

mullesmith2 skriver:

Jeg går herhjemme med mine 2mdr gamle tvillingedrenge og kommer jo derfor ik ret meget ud og jeg keder mig ærligtalt herhjemme. Jeg savner nogen der har børn i samme alder og gerne også tvillinger til at mødes med og bare sludre og drikke noget kaffe  Er der nogen derude?? i kan lige få et billede af mig og drengene så i ved hva i går indtil hvis nogen siger ja til at mødes hehe

Kram Louise

Hej,

Jeg bor i en lille by uden for Aalborg (ulsted) hvor jeg går på barsel - mens jeg venter på ankomsten fra vores tvillinge damer til april/maj

Jeg er med på at mødes - det kan godt blive lidt kedeligt hjemme i ventetiden

Hilsen Didde

Anmeld

26. januar 2011

mullesmith2

Jibbe skriver:

Jeg er fra Frederikshavn og har Frej på 6 mdr og er også klar på at mødes hvis du har lyst

Jo selvfølgelig  så mange så muligt.

Anmeld

26. januar 2011

mullesmith2

ulleby skriver:

Hej,

Jeg bor i en lille by uden for Aalborg (ulsted) hvor jeg går på barsel - mens jeg venter på ankomsten fra vores tvillinge damer til april/maj

Jeg er med på at mødes - det kan godt blive lidt kedeligt hjemme i ventetiden

Hilsen Didde

Sejt  jammen endelig. Glæder mig allerede.

Anmeld

26. januar 2011

ulleby

mullesmith2 skriver:

Sejt  jammen endelig. Glæder mig allerede.

Jamen hvis du ligger hus til - kan du så ikke diske op med nogle datoer og så laver vi det til en plan?

Anmeld

26. januar 2011

Mor-til-asta-09

mullesmith2 skriver:

Jeg er frisk på at ligge hus til ihvertfald, jeg har ik lige bil pt og det er altså ik så nemt at komme rundt med de to drenge alene  Men hvis i er friske så kan vi bare finde en dato og mødes.

Altså jeg er ihvertfald frisk både med prinsessen og uden Du har jo en man kan låne  hehe

Anmeld

26. januar 2011

mullesmith2

Mor-til-asta-09 skriver:

Altså jeg er ihvertfald frisk både med prinsessen og uden Du har jo en man kan låne  hehe

Ja man kan hurtigt få en baby i armene hvis man ikke allerede har en når man besøger mig  hihi

Anmeld

26. januar 2011

mullesmith2

Jeg kan mandag d.31 tirsdag d.1. onsdag d.2. torsdag d.3. hele dagen alle dage  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.