Hvor længe prøvede i før i blev gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Majeha

Man kan ikke helt regne med mig, da min cyklus er virkelig mærkelig, men der gik ca. 3 måneder fra vi smed gummiet, til der var gevinst. Var 22 år, faren 21

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

o1Mutte

lisesp83 skriver:

Nej slet ingen anelse

Det må bare have været en rigtig dejlig overraskelse

Anmeld

26. januar 2011

o1Mutte

SussieThyssen skriver:

Jo...du kan læse min tråd om det her:

https://www.baby.dk/debat/64393pi1/spontan-abort/gentagne-aborter--allergi-mod-blodtype--en-barsk-historie-.aspx

Men det er ok..det har været alt besværet værd.

Hvor gør det ondt at læse at du gik med nogen af dem så lang tid og så de ikke blev til noget Men er så glad på dine vejne over at du alligevel fik 3 børn. Og men sådan en mor kan de kun være nogle rigtig dejlige og harmoniske mennesker idag

Anmeld

26. januar 2011

o1Mutte

Brams skriver:

Ja det er også super skønt, har nogen gange stadig svært ved at tro at det virkelig lykkedes

Håber det snart lykkes for Jer

Det kan jeg godt forstå

Mange tak

Anmeld

26. januar 2011

Jemion

Her tog det fra jeg smed p-pillerne til jeg stod med en positiv test 2-3 måneder..

Jeg er 22 og manden er 26

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

o1Mutte skriver:

Hvor gør det ondt at læse at du gik med nogen af dem så lang tid og så de ikke blev til noget Men er så glad på dine vejne over at du alligevel fik 3 børn. Og men sådan en mor kan de kun være nogle rigtig dejlige og harmoniske mennesker idag

Åhrrr..hvor er det sødt sagt...1000 tak.
Men ja..det er de faktisk

Anmeld

26. januar 2011

Carina1977

o1Mutte skriver:

Jeps som overskriften siger

I må gerne skrive jeres alder også hvis i har lyst

Jeg kan starte selv. Vi har lige ramt de 15 måneder uden held indtil videre og jeg er 20 år gammel og min kæreste er 31 år gammel. Føler lidt at håbet svinder lidt ind efter så lang tid.

Jeg var sammen med min kæreste 1 gang....og så blev jeg gravid. Så det var vist i første hug

Det gør mig ondt at høre, at der er så mange der kæmper i lang tid for det

Anmeld

26. januar 2011

o1Mutte

SussieThyssen skriver:

Åhrrr..hvor er det sødt sagt...1000 tak.
Men ja..det er de faktisk

Tænkte det nok

Anmeld

27. januar 2011

Janni85

o1Mutte skriver:

Uha ved ikke hvordan jeg ville reagere hvis jeg fik afvide at der var 2  Tror jeg var faldet ned af briksen

Vi troede heller ikke helt på det til at starte med, men så viste han os to  Det var helt vildt!!! Det bedste der er sket!!

Og nu har min bror også fået tvillinger - Så lækkert!!!

Anmeld

27. januar 2011

tingimor

vi var lidt over 15 mån om at få to streger og de kom til os på det mindst ventet tidspunkt. vi havde slet ikke regnet med det da vi en ganske alm onsdag tog en test for sjov.

men det lykkes efter en romantisk weekendt hvor det stod i mands og mit tegn og ikke i aktion baby.

vi er begge 23 

for det snart lykkes for jer .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.