Hvor længe prøvede i før i blev gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Måske du skulle prøve at spise efter bogen " SPIS DIG GRAVID"... Det er en bog som giver resultater...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Bare mig..

Jeg vil egentlig bare ønske alle jer der stadig prøver, og som har prøvet længe, held og lykke.. At i kan blive ved med at finde modet, fatter jeg ikke. Jer der har prøvet såååå lang tid, I må have en meget særlig og stærk personlighed.

At i bliver ved med at kæmpe, viser bare hvor meget i vil det her, og derfor ønsker jeg jer så meget at jeres ønskebørn snart kommer..

krydser alt hvad jeg har, og sender alle mine tanker til jer, med håbet om i snart får jeres største ønske opfyldt! - I er sgu for seje!!!!!!

Anmeld

28. januar 2011

sille000

hej smukke

ja vi blev gravide i første hug begge gange men det ved du jo godt

håber snart i får drømme barnet

Anmeld

28. januar 2011

o1Mutte

sille000 skriver:

hej smukke

ja vi blev gravide i første hug begge gange men det ved du jo godt

håber snart i får drømme barnet

Hejsa søde, anede ikke du var herinde

Anmeld

28. januar 2011

Fenja09

o1Mutte skriver:

Jeps som overskriften siger

I må gerne skrive jeres alder også hvis i har lyst

Jeg kan starte selv. Vi har lige ramt de 15 måneder uden held indtil videre og jeg er 20 år gammel og min kæreste er 31 år gammel. Føler lidt at håbet svinder lidt ind efter så lang tid.

Vi havde prøvet i 3 år og så kom der en periode, hvor jeg ikke gad tænke på det mere og kæresten skulle på mission (soldat) i et halvt år, efter 3 mdr kom han hjem på ferie og efter han var taget afsted igen, fandt jeg ud af at jeg var gravid

Er helt overbevist om, at psyken spiller en stor rolle - kender flere som har "projekt-baby" i gang, men trods æglæsningstests, de rigtige vitaminer ect. lykkedes det bare ikke - på et tidspunkt tror jeg det for nogen er vigtigt at ligge det på hylden i et stykke tid, selvom det er svært - tænke på noget andet - og så vil den for nogen være der kort tid efter

Held og lykke til jer begge

Anmeld

28. januar 2011

o1Mutte

Fenja09 skriver:

Vi havde prøvet i 3 år og så kom der en periode, hvor jeg ikke gad tænke på det mere og kæresten skulle på mission (soldat) i et halvt år, efter 3 mdr kom han hjem på ferie og efter han var taget afsted igen, fandt jeg ud af at jeg var gravid

Er helt overbevist om, at psyken spiller en stor rolle - kender flere som har "projekt-baby" i gang, men trods æglæsningstests, de rigtige vitaminer ect. lykkedes det bare ikke - på et tidspunkt tror jeg det for nogen er vigtigt at ligge det på hylden i et stykke tid, selvom det er svært - tænke på noget andet - og så vil den for nogen være der kort tid efter

Held og lykke til jer begge

Hehe, det er bare nemmere sagt end gjort Men jeg prøver at finde på alt muligt at lave og tænke så lidt på pb som muligt. Men uha hvor kan det være svært

Anmeld

28. januar 2011

sille000

o1Mutte skriver:

Hejsa søde, anede ikke du var herinde

jojo bruger det heller ike så meget er bare inde og lure engang i mellem vidste godt at du var her inde

Anmeld

28. januar 2011

o1Mutte

sille000 skriver:

jojo bruger det heller ike så meget er bare inde og lure engang i mellem vidste godt at du var her inde

Nå nå holder du øje med mig Hihi

Anmeld

28. januar 2011

sille000

o1Mutte skriver:

Nå nå holder du øje med mig Hihi

ja da

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Nu er begge mine ikke 100% planlagte. Begge gange har der været mistanke om graviditet, jeg har smidt p-pillerne og skulle så vente til jeg fik min mens med at begynde igen og så derefter er jeg blevet gravid.

1 gang gik der 4 måneder og der var jeg 18 og faderen 19

2 gang var den der i første hug og jeg er 24 og det samme er manden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.