Hvor længe prøvede i før i blev gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

o1Mutte

Sasja77 skriver:

7 år... endte med ICSI

Manden var 37 og jeg 32 da det lykkedes:-)

Puha 7 år... Det var godt nok længe..  

Skønt det lykkedes for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

o1Mutte

SussieThyssen skriver:

2-3 mdr
Jeg har aldrig haft spor problemer med at blive gravid..har nærmest været det nonstop fra jeg var 18 år, og så til jeg blev 44, (undtagen i en pause på 6 år fra jeg fik min første datter) men problemet har så været at de ikke blev til noget.
Hvad der så er bedst, at blive gravid og miste det, eller slet ikke blive gravid..ja det må den enkelte så afgøre med sig selv.

Kærligst
Sussie

Har i så aldrig fundet ud af hvorfor du ikke kunne holde på dem ? det er godt nok træls 

Anmeld

25. januar 2011

o1Mutte

Janni85 skriver:

Smed P-pillerne starten af maj 05 og der var to streger i starten af august 05 og vi var på det tidspunkt 20(mig) og 24(min mand).... og så blev det tvillinger

Uha ved ikke hvordan jeg ville reagere hvis jeg fik afvide at der var 2  Tror jeg var faldet ned af briksen

Anmeld

25. januar 2011

o1Mutte

lotte31 skriver:

Vi har været igang i 2½ år og har været igennem 3 IUI og 1 IVF-forløb, uden held, jeg har dog været naturligt gravid 3 gange i den periode, men har desværre mistet hver gang 

vi har nu droppet fertilitetsbehandling og forsøger at indstille os på at det nok bare ikke skal lykkes for os.. men det er godt nok svææært, og hver gang mens udebliver et par dage, blusser håbet op igen..

jeg var 29 år og og min mand 35 år da vi startede projekt baby

Lotte

Hvorfor er i stoppet i behandling hvis jeg må spørge ?

Er ked af det ikke er sket for jer endnu

Anmeld

25. januar 2011

lisesp83

Min kæreste og jeg er begge 27 år. Vi har Julie på 9 mdr.

Det tog os 2 år, inden det lykkes.

Anmeld

25. januar 2011

o1Mutte

pussekat skriver:

hejsa

jeg er 39 og mand er 34 vi her prøve i 6 år nu og det er ikke lykke i nu

Øv det er godt nok lang tid. er i i behandling ?

Anmeld

25. januar 2011

o1Mutte

lisesp83 skriver:

Min kæreste og jeg er begge 27 år. Vi har Julie på 9 mdr.

Det tog os 2 år, inden det lykkes.

Det var også lang tid.

Anmeld

25. januar 2011

Elvers

Her skete det i første hug... Jeg smed p-pillerne for nogle år siden. Ikke i tanken om at skulle have barn på det tidspunkt, men fordi jeg ikke syntes, at min krop skulle påvirkes af hormonerne længere... så vi brugte præventionen "at stå af i Roskilde"... vi besluttede os så for at prøve i slut maj 2010, og ved første aflevering, så var den der

Vi er 25 og 31...

Anmeld

25. januar 2011

lisesp83

o1Mutte skriver:

Det var også lang tid.

Ja meget lang tid, syns jeg. For alle fik jo børn, så det gjorde det ikke nemmere.

Vi skulle ha' startet i behandling, men jeg trak stikket ud, og gad ikke tænke projekt baby i et stykke tid. Da der var gået de 2 år næsten, skulle jeg i byen med veninderne. Jeg skulle have haft min mens samme dag, men den var ikke dukket op. Så jeg købte for sjov en graviditets test, som jeg så tit havde gjort før. Tissede på den, og efter kun 30 sek, var der 2 streger.

Du kan tro jeg var målløs.. Helt ved siden af mig selv. Så den bytur blev selvf aflyst..

Og idag har vi den skønne Julie, som helt sikkert er ventetiden værd.

Jeg hepper på alle jer, der stadig venter på de famøse streger.

Anmeld

25. januar 2011

pussekat

o1Mutte skriver:

Øv det er godt nok lang tid. er i i behandling ?

hejsa

ja det er vi men vi skulle have donenæg fra start af men det her læge her ikke skriv os op så nu er jeg bliv for gamle til at bliv skriv op til det min æg bliv ikke befruget mere og vi her et friske førsøg tilbage men det må vi ikke få vi må tage vorse 2 æg i fryste også er det slut i det off men vi hrt ikke lige lyst til det nu her være i behaning i ca 5 år så nu vil jeg have en somme med sol og her jeg lyst til et glas vin vil jeg have lov til det så start op på æg efter sommeferie så  vi for det lykke nu og vis det ikke lykke tage vi på det privat

p.s her være gravid 2 gang siden år og 2 sa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.