Hvor længe prøvede i før i blev gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Sitrani

Min kæreste er 32 og jeg er 24.. Vi prøvede kun i 2 måneder, og så var den der  Og nu er jeg 17+3 i dag... Krydser for at I snart kan glæder jer over en graviditet! 15 mdr er længe at gå og vente.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Frøken J.

Indtil videre er vi på 2. måned. Ved ikke om jeg er gravid, har ikke fået mens endnu. Vi er 21 og 23.. Men jeg er godt forberedt på, at der kan gå lang tid

Anmeld

25. januar 2011

pussekat

hejsa

jeg er 39 og mand er 34 vi her prøve i 6 år nu og det er ikke lykke i nu

Anmeld

25. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

I denne omgang har vi prøvet i 10 mdr.

Jeg er 33 og kæresten 34

Anmeld

25. januar 2011

CmarianN

Jeps som overskriften siger

I må gerne skrive jeres alder også hvis i har lyst

Jeg kan starte selv. Vi har lige ramt de 15 måneder uden held indtil videre og jeg er 20 år gammel og min kæreste er 31 år gammel. Føler lidt at håbet svinder lidt ind efter så lang tid.

Jeg har stemt blank, fordi jeg stadig ikke er gravid. Vi går i gang med 11 mdr. nu  Jeg er 24 (snart 25), min forlovede er 28 (snart 29).

Anmeld

25. januar 2011

rikke2299

hej vi prøvede i 18 måneder og det var 18 meget hårde måneder da jeg så endelig kom til læge og fik læsset af gik der ca 14 dage så var den der. Det er tit hvis man tænker for meget over at ville ha en bebs at det hele går i stå.

jeg er 27 0g min kæreste er 29.

krydser fingre for jer

v.h Rikke

Anmeld

25. januar 2011

o1Mutte

nahoje skriver:

Det lyder som en god ide, at du bliver tjekket hos en gynækolog. Måske skal manden også tjekkes. Men ellers så tror jeg godt I kunne prøve nogle af de råd der er, om at spise sundt, ikke ryge osv. Måske også få styr på hvornår der er ægløsning. Men ellers har jeg ikke så mange råd, da jeg som sagt ikke selv nåede at tænke over det.

Men igen, jeg krydser fingre for at den snart er der

Min kæreste er blevet tjekket og det var helt fint. han skal tjekkes igen om 2 måneder ca. Og har styr på ÆL Har taget æl teste tidligere

Anmeld

25. januar 2011

o1Mutte

Kruse90 skriver:

vi har prøvet 2 år her til april.
Jeg syntés i skal få foretaget en sædanalyse af din kærestes sæd, da det kan være årsagen.

Det er tilfældet her. OG vi venter på behandlings start.

Jeg vil anbefale jer det, da det godt kan føles lidt som spil af tid, da man ikke ved om der er en årsag til at det ikke sker af sig selv.

Han er blevet tjekket og der var ikke noget galt. Så nu føler jeg nok lidt at det er mig den er gal med.. :/

Anmeld

25. januar 2011

o1Mutte

- skriver:

Jeg er 26 år nu og har 3 børn.

Blev gravid første gang i 2. forsøg, der var jeg 20.

Blev gravid anden gang i 1. forsøg der var jeg 21.

Blev gravid trejde gang i 1. forsøg der var jeg 25.

Har I haft kontakt med lægen? De hjælper jo når det første år er gået. Held og lykke.

Ja vi har, manden er blevet tjekket og jeg venter bare på et brev fra fertilitets klinikken.

Anmeld

25. januar 2011

o1Mutte

Brams skriver:

Jeg har stemt "over 15 mdr." da det tog os 12 år at få vores lille prinsesse.

Hun har været alle tårer, smerter og hormonbehandlinger værd

12 år  Det er godt nok lang tid  Håber ikke jeg skal vente SÅ længe.. Men super dejligt det endelig lykkeds jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.