Hvor længe prøvede i før i blev gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

o1Mutte

channie-g skriver:

det er jeg ked af at høre, men bare rolig det skal nok komme...

jeg var så heldig og blive testet positiv idag, og har kun været uden pille i 1 mdr...

alt hvad jeg kan for dig og din fyr... hel og lykke

Ej hvor dejligt, stort tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Mor-til-asta-09

smed p-piller d. 1 december, stod med positiv test d. 5 Januar

Anmeld

21. februar 2011

ZamanogDania

Første hug, det gik faktisk ret stærk
Jeg var 21 da jeg blev gravid, men fødte da jeg var 22 år. Men jeg er 23 år nu;-)
Manden er 27 år

Anmeld

21. februar 2011

lauras*mor*

Jeg har svaret 8-12 mdr... Vi var 10 mdr om det... Jeg var 21 og min mand var 25..

Jeg synes du skal prøve at høre din læge  om i kan få en henvisning til en gynækolog.. Bare for at se om der skulle være noget.. Vi blev henvist efter 6 mdr, pga vores lave alder.. Nu ved jeg godt din kæreste er 31, men det skulle ikke være nær sså afgørende for mænd som kvinder..

Jeg fejlede ingenting, men min mand havde mange celler, men ret få der faktisk virkede.. Lægen gættede på det kunne være stress og vi fik en tid 3 mdr efter.. Vi tog en uge på kreta og slappede af ved poolen, når vi da ikke var i sengen ..

knap 2 mdr efter kunne jeg teste positiv og var ca 7 uger henne... (kunne desværre ikke teste før)

Anmeld

21. februar 2011

o1Mutte

lauras*mor* skriver:

Jeg har svaret 8-12 mdr... Vi var 10 mdr om det... Jeg var 21 og min mand var 25..

Jeg synes du skal prøve at høre din læge  om i kan få en henvisning til en gynækolog.. Bare for at se om der skulle være noget.. Vi blev henvist efter 6 mdr, pga vores lave alder.. Nu ved jeg godt din kæreste er 31, men det skulle ikke være nær sså afgørende for mænd som kvinder..

Jeg fejlede ingenting, men min mand havde mange celler, men ret få der faktisk virkede.. Lægen gættede på det kunne være stress og vi fik en tid 3 mdr efter.. Vi tog en uge på kreta og slappede af ved poolen, når vi da ikke var i sengen ..

knap 2 mdr efter kunne jeg teste positiv og var ca 7 uger henne... (kunne desværre ikke teste før)

Vi er blevet henvist til en fertilitets klinik, var ved lægen i sidste uge for at få taget blodprøver og fik tjekket understellet. Så der sker da lidt nu

Anmeld

21. februar 2011

Frøken J.

2 måneder blev det så her

Smed pillerne 23. november, testede positiv 27. januar. Wonderful!

Anmeld

22. februar 2011

channie-g

o1Mutte skriver:

Ej hvor dejligt, stort tillykke!

er os super glad for det... 1000 tak...

eftersom det kan gå så stærkt for nógen er jeg sikker på i os snart skal få lov at opleve det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.