Hvor længe prøvede i før i blev gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor længe prøvede i før i blev gravide

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

20.113 visninger
137 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

o1Mutte

Jeps som overskriften siger

I må gerne skrive jeres alder også hvis i har lyst

Jeg kan starte selv. Vi har lige ramt de 15 måneder uden held indtil videre og jeg er 20 år gammel og min kæreste er 31 år gammel. Føler lidt at håbet svinder lidt ind efter så lang tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Mellepige

Vi har også lige ramt de 12 mdr. uden held. vi er 19 og 21.

Anmeld

24. januar 2011

o1Mutte

1m1i1a skriver:

Vi har også lige ramt de 12 mdr. uden held. vi er 19 og 21.

Øv det er også laang tid. Husker det tydeligt da vi ramte et år.. ET ÅR! Det er dælme dulme lang tid at vente på noget ''alle'' andre bare ''får'' (sådan føles det lidt...)

Anmeld

24. januar 2011

nahoje

Hej. Jeg er 23 og min kæreste er 25. Vi var utrolig heldige (og overraskede) over at jeg blev gravid lige efter jeg havde smidt p-pillerne. Vi havde regnet med at der mindst ville gå nogle måneder.

Jeg kan godt forstå du er lidt nedtrykt, for 15 måneder lyder også som lang tid. Har I prøvet at bruge nogle af de råd der  er, for nemmere at blive gravid?

Men jeg krydser fingre for at du snart er gravid  Kender nogle der først blev gravide efter 2 år. Og de fik en mere et par år efter. Så det kan godt lade sig gøre.

Anmeld

24. januar 2011

Frk.S

Der gik omkring 3 måneder fra jeg stoppede med p-piller til der var bid.

Vi er begge 27.

for at den snart er der for jer

Anmeld

24. januar 2011

Troldemommi

Jeg smed p-pillerne den 20 August 2010 og fandt ud af jeg var gravid den 7 Januar 2011 jeg er 31 og kæresten er 28 :-) jeg troede når jeg smed pillerne ville jeg blive gravid på 0,5 men det skete ikke, men nu den der :-)

vil lige ønske jer andre held og lykke med projekt baby :-) det skal nok komme

Anmeld

24. januar 2011

Isabella_mor

første hug..

jeg er 24

kæresten er 32

Anmeld

24. januar 2011

o1Mutte

nahoje skriver:

Hej. Jeg er 23 og min kæreste er 25. Vi var utrolig heldige (og overraskede) over at jeg blev gravid lige efter jeg havde smidt p-pillerne. Vi havde regnet med at der mindst ville gå nogle måneder.

Jeg kan godt forstå du er lidt nedtrykt, for 15 måneder lyder også som lang tid. Har I prøvet at bruge nogle af de råd der  er, for nemmere at blive gravid?

Men jeg krydser fingre for at du snart er gravid  Kender nogle der først blev gravide efter 2 år. Og de fik en mere et par år efter. Så det kan godt lade sig gøre.

Naarj for har haft den indstilling (eller har prøvet at ha den indstilling) at det sker når det sker. Men var ved lægen i sidste uge og fik en henvisning til en gynækolog så håber der kommer lidt skred i tingene derefter

Super dejligt for jer at det gik så hurtigt

Anmeld

24. januar 2011

o1Mutte

Frk.S skriver:

Der gik omkring 3 måneder fra jeg stoppede med p-piller til der var bid.

Vi er begge 27.

for at den snart er der for jer

3 måneder er også hurtigt. Hvor dejligt

Tak

Anmeld

24. januar 2011

o1Mutte

isabellamor skriver:

første hug..

jeg er 24

kæresten er 32

Hvor skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.