Hvor længe prøvede i før i blev gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Med trunte blev jeg gravid på p-piller, så ved ikke "hvor længe" det har taget.

Med nr 2 - vi er igang på 15 mdr. Så hep hep

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Fenja09

o1Mutte skriver:

Hehe, det er bare nemmere sagt end gjort Men jeg prøver at finde på alt muligt at lave og tænke så lidt på pb som muligt. Men uha hvor kan det være svært

Ja det er svært, har selv stået i det samme  men på et tidspunkt kører man selv træt i det og så kommer det automatisk på afstand - håber dog ikke for jer at i skal vente så længe med at få de to streger

Anmeld

28. januar 2011

Sabina92

Jeg ved det faktisk ikke præcis, vi prøvede men så lagde jeg det bag mig og så tiden an og wupti så baby der (:

Anmeld

28. januar 2011

o1Mutte

sille000 skriver:

ja da

hæhæ okay

Anmeld

28. januar 2011

o1Mutte

Fenja09 skriver:

Ja det er svært, har selv stået i det samme  men på et tidspunkt kører man selv træt i det og så kommer det automatisk på afstand - håber dog ikke for jer at i skal vente så længe med at få de to streger

Har lige haft sådan en periode hvor jeg ikke har gidet tænke på det for ''det sker jo alligevel aldrig''. Men så vupti blev min søster gravid, også selvom hun før har fået afvide af lægen at hun skulle ha hormoner før det kunne lades sig gøre. Og vupti så køre tankerne bare derudaf igen. Hmf

Anmeld

28. januar 2011

twinny

o1Mutte skriver:

Har lige haft sådan en periode hvor jeg ikke har gidet tænke på det for ''det sker jo alligevel aldrig''. Men så vupti blev min søster gravid, også selvom hun før har fået afvide af lægen at hun skulle ha hormoner før det kunne lades sig gøre. Og vupti så køre tankerne bare derudaf igen. Hmf

har du testet????

Anmeld

28. januar 2011

o1Mutte

Baby-støv skriver:

har du testet????

Nej ikke endnu.. Tror jeg venter til imorgen hvis mens ikke er kommet inden.. Er så bange for at blive skuffet

Hvad med dig ?

Anmeld

28. januar 2011

twinny

o1Mutte skriver:

Nej ikke endnu.. Tror jeg venter til imorgen hvis mens ikke er kommet inden.. Er så bange for at blive skuffet

Hvad med dig ?

min var negativ... men stadigvæk ingen mens...

Anmeld

28. januar 2011

cmelin

Ved den første tog det 3 mdr. og da var vi begge 34. Nu er jeg gravid igen og lige fyldt 37. Denne gang tog dét 5 mdr. Jeg var dog gravid allerede efter 2 mdr. men ikke særlig længe (sikkert en kromosonfejle). Så dét behøver ikke nødvendigvis at gå ned ad bakke selvom man ikke længere er 20 Tror at der er mange ting der spiller ind. Held og lykke til jer der stadig prøver!!

Anmeld

28. januar 2011

ChatH

o1Mutte skriver:

Jeps som overskriften siger

I må gerne skrive jeres alder også hvis i har lyst

Jeg kan starte selv. Vi har lige ramt de 15 måneder uden held indtil videre og jeg er 20 år gammel og min kæreste er 31 år gammel. Føler lidt at håbet svinder lidt ind efter så lang tid.

begge gange var den der i 1 hug.. jeg skal vist bare lugte til en mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.