Hvor længe prøvede i før i blev gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

o1Mutte

lisesp83 skriver:

Ja meget lang tid, syns jeg. For alle fik jo børn, så det gjorde det ikke nemmere.

Vi skulle ha' startet i behandling, men jeg trak stikket ud, og gad ikke tænke projekt baby i et stykke tid. Da der var gået de 2 år næsten, skulle jeg i byen med veninderne. Jeg skulle have haft min mens samme dag, men den var ikke dukket op. Så jeg købte for sjov en graviditets test, som jeg så tit havde gjort før. Tissede på den, og efter kun 30 sek, var der 2 streger.

Du kan tro jeg var målløs.. Helt ved siden af mig selv. Så den bytur blev selvf aflyst..

Og idag har vi den skønne Julie, som helt sikkert er ventetiden værd.

Jeg hepper på alle jer, der stadig venter på de famøse streger.

Nej hvor dejligt Du havde måske ingen anelse om at der var gevinst ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

o1Mutte

pussekat skriver:

hejsa

ja det er vi men vi skulle have donenæg fra start af men det her læge her ikke skriv os op så nu er jeg bliv for gamle til at bliv skriv op til det min æg bliv ikke befruget mere og vi her et friske førsøg tilbage men det må vi ikke få vi må tage vorse 2 æg i fryste også er det slut i det off men vi hrt ikke lige lyst til det nu her være i behaning i ca 5 år så nu vil jeg have en somme med sol og her jeg lyst til et glas vin vil jeg have lov til det så start op på æg efter sommeferie så  vi for det lykke nu og vis det ikke lykke tage vi på det privat

p.s her være gravid 2 gang siden år og 2 sa

Det er da også træls det bare ikke vil lykkes for jer.

Anmeld

25. januar 2011

Malene84

o1Mutte skriver:

Jeps som overskriften siger

I må gerne skrive jeres alder også hvis i har lyst

Jeg kan starte selv. Vi har lige ramt de 15 måneder uden held indtil videre og jeg er 20 år gammel og min kæreste er 31 år gammel. Føler lidt at håbet svinder lidt ind efter så lang tid.

Elsker at den hedder i første hug - var dog nok mere første aflevering

Men, men, men om ikke andet så lykkedes det at blive gravid, naturligt, i første forsøg med twinsedrenge (tveæggede)

Anmeld

25. januar 2011

pussekat

o1Mutte skriver:

Det er da også træls det bare ikke vil lykkes for jer.

jep

Anmeld

25. januar 2011

mor til 2 skønne piger .

her gik der 3 mån

Anmeld

25. januar 2011

Happiness

Her gik der 4 måneder fra jeg smed pillerne til jeg stod med en positiv test :-) Så det er jo næsten 3,5 måned det tog, hvis man tæller fra ÆL. Jeg er 27, kæresten 28.

Anmeld

25. januar 2011

Trine89

jeg smed p-pillen i August 2010  og den 9 december (1 dag før test dag) testede jeg positiv.. så ca. 5 mdr.

Anmeld

25. januar 2011

lisesp83

o1Mutte skriver:

Nej hvor dejligt Du havde måske ingen anelse om at der var gevinst ?

Nej slet ingen anelse

Anmeld

25. januar 2011

SussieThyssen

o1Mutte skriver:

Har i så aldrig fundet ud af hvorfor du ikke kunne holde på dem ? det er godt nok træls 

Jo...du kan læse min tråd om det her:

https://www.baby.dk/debat/64393pi1/spontan-abort/gentagne-aborter--allergi-mod-blodtype--en-barsk-historie-.aspx

Men det er ok..det har været alt besværet værd.

Anmeld

25. januar 2011

Brams

o1Mutte skriver:

12 år  Det er godt nok lang tid  Håber ikke jeg skal vente SÅ længe.. Men super dejligt det endelig lykkeds jer

Ja det er også super skønt, har nogen gange stadig svært ved at tro at det virkelig lykkedes

Håber det snart lykkes for Jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.