Hvor længe prøvede i før i blev gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Janni85

Smed P-pillerne starten af maj 05 og der var to streger i starten af august 05 og vi var på det tidspunkt 20(mig) og 24(min mand).... og så blev det tvillinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

lotte32

Vi har været igang i 2½ år og har været igennem 3 IUI og 1 IVF-forløb, uden held, jeg har dog været naturligt gravid 3 gange i den periode, men har desværre mistet hver gang 

vi har nu droppet fertilitetsbehandling og forsøger at indstille os på at det nok bare ikke skal lykkes for os.. men det er godt nok svææært, og hver gang mens udebliver et par dage, blusser håbet op igen..

jeg var 29 år og og min mand 35 år da vi startede projekt baby

Lotte

Anmeld

25. januar 2011

Moar2011

Jeg har stemt "i første hug"  hvilket selvfølgelig kom helt bag på os hihi ..

Held og Lykke med projektet - vil også anbefale at få tjekket sæden..

Anmeld

25. januar 2011

MaybeBaby

Vi er begge 27 og jeg smed pillerne i slut nov. Nåede at få min p-pille fremkaldte menstruation derefter og så igen midt i december og så blev jeg gravid. Vi havde slet ikke regnt med, at det gik så hurtigt, så vi var ret så forundret! Men tror bestemt at det er en god idé med at gå til lægen. Bare for at få be- eller afkræftet ens indre tanker om evt problemer. Håber I får noget brugbart at vide

Anmeld

25. januar 2011

misslea

3 måneder...

Anmeld

25. januar 2011

Fru.Ø

Med sønnike tog det os 5 mdr. og med lillesøster tog det 6 mdr.

Jeg er 26år og manden 30år

Anmeld

25. januar 2011

mybaby-girl

o1Mutte skriver:

Jeps som overskriften siger

I må gerne skrive jeres alder også hvis i har lyst

Jeg kan starte selv. Vi har lige ramt de 15 måneder uden held indtil videre og jeg er 20 år gammel og min kæreste er 31 år gammel. Føler lidt at håbet svinder lidt ind efter så lang tid.

Vi var 21 og 23 år da vi smed p-pillerne og det tog ca et år så blev vi gravide

Krydser finger for at I snart får et lille spir i maven

Anmeld

25. januar 2011

sarahb

4 mdr første gang og 2 gang var det lige efter første mens efter p pille stop.
Vi var 26 og 28 og denne gange 28 og 30

Anmeld

25. januar 2011

FamilienSørensen

o1Mutte skriver:

Jeps som overskriften siger

I må gerne skrive jeres alder også hvis i har lyst

Jeg kan starte selv. Vi har lige ramt de 15 måneder uden held indtil videre og jeg er 20 år gammel og min kæreste er 31 år gammel. Føler lidt at håbet svinder lidt ind efter så lang tid.

Vi har i 15 mdr prøvet på at få et barn. Jacob er 22 og jeg er 18 og efter de 15 mdr skete der endelig noget og nu er jeg i min 18. uge.

Vi fik at vide at det tog lang tid fordi jeg har en bagoverbøjet livmoder, så jacob skal komme i mig på en bestemt måde for at sæden kan komme op til ægget, men det vidste vi ikke før vi var blevet gravid, vi troede ellers bare det var hormoner fra P-staven der stadig drillede

Anmeld

25. januar 2011

Karo

Jeg var 27 da jeg fik min søn og 29 da jeg fik min datter.

Vi var så heldige at Marcus var der i første forsøg og Ida i andet

Min kæreste er iøvrigt lige så gammel som mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.