Hvor længe har I kendt jeres mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Lusi

Vi havde kun kendt hinanden i 6 måneder, da jeg blev gravid og nu er jeg så gravid igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Min mand og jeg har kendt hinanden siden februar 2007

Blev kærester den 9. juli 2007
Blev forlovet 15. september 2009
Blev gift den 24. April 2010

Smed p-pillerne August 2009 (vi ville gerne begge to begynde familie)
Blev gravid i August 2010

er nu 21+6

-Skovrup

Anmeld

13. januar 2011

Tulle28

Nu kan jeg jo se på din profil at du ikke er 22 - havde du været det, tror jeg havde svaret noget andet. Men altså, i takt med at vi bliver ældre, tror jeg også at tingene går lidt hurtigere, fordi man ikke "har tid til" at se hinanden an i årevis, før vi beslutter om vi skal giftes og have børn. Og der er jo ingen garanti for at man ikke går fra hinanden, bare fordi man har været sammen længe inden man går igang med projekt baby. Min kæreste og jeg har været sammen i 10 år og har en (helt planlagt) datter på 9½ mdr.

Anmeld

13. januar 2011

Bryndis

Min kæreste og jeg havde kendt hinanden i 3 måneder da jeg blev gravid ved et uheld. Men vi valgte at beholde barnet og i dag har vi været sammen i 3 år og har to børn og fælles hus. Og jeg er 22 og han er 23.

Vi har hele tiden vidst at det bare skulle være os så jeg er lykkelig for at have fået børn med ham

Anmeld

13. januar 2011

Frøken Sørensen

Vi havde kendt hinanden i ca. 4 1/2 år inden vi blev gravide med vores søn!

Anmeld

13. januar 2011

lillemusen10

Vi har kendt hinanden i 4 1/2 år og jeg er først nu ved at få overtalt kæresten til at starte pb. Men jeg har nok været klar de sidste to år...  Synes ikke at man kan sætte tid på, det er jo helt individuelt hvornår i et forhold, man er klar til at påtage sig den store opgave, det er at blive forældre.

Anmeld

13. januar 2011

Millesmammi

jeg havde kendt milles far i 3 år, og blev så gravid, ikke planlagt

Anmeld

13. januar 2011

Mar.han

Jeg har været sammen med min mand i snart 13 år, fandt sammen med ham da jeg var 17. fandt ud af jeg var gravid da jeg var 19, nåede og blive 20 inden jeg fik vores datter som i dag er 10 år. Vi blev gift den 21 dec 2002 og er fortsat sammen, vi har den dag idag 2 børn den store pige på 10 og vores søn på 6 og venter vores 3 barn til april, og jeg selv er 30 år nu, så jo det kan sagtens lykkedes for helt unge at få det til at fungere. Vi har også været igennem vores del af modgang, men elsker man en person så højt som vi gør, så må man også kæmpe sig igenem de hårde tider.

KH

Marianne

Anmeld

13. januar 2011

Mormilla

Jeg tror at mig og min mand har været sammen ca.6år. Jeg er ikke go til at huske sådan noget  Men da vi fandt sammen flyttede vi sammen efter 1mån. men der gik godt nok ca. 3 år inden vi fik vores dejlige søn Og nu venter vi en dejlig pige her til april

Anmeld

13. januar 2011

Sabina

Bryndis skriver:

Min kæreste og jeg havde kendt hinanden i 3 måneder da jeg blev gravid ved et uheld. Men vi valgte at beholde barnet og i dag har vi været sammen i 3 år og har to børn og fælles hus. Og jeg er 22 og han er 23.

Vi har hele tiden vidst at det bare skulle være os så jeg er lykkelig for at have fået børn med ham

Fantastisk at se jeres forhold atter holder ved :-) selvom i ikke kendte hinanden i længere tid.
min kæreste og jeg har nemlig kun kendt hinanden i to mdr inden jeg blev gravid . eller kommet sammen i to mdr inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.