Hvor længe har I kendt jeres mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

GUSO

Hej.. Jeg havde kendt min kæreste i ca 1 år da jeg blev gravid og det var planlagt.. Syntes ikke man nødvendigvis behøver have fejret kobberbryllup før man får børn sammen ;0) Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

SussieThyssen

Anjamichell skriver:

Hvor længe havde I kendt jeres mænd før I blev gravide??

Jeg spørger fordi at jeg har kendt min fantastiske mand siden den 20 marts 2010 og derfor er der på baggrund af dette nogle der synes at det er dybt forkasteligt at vi har valgt at få baby så tidligt...

Jeg er ca 14 uger henne nu og vi har jo så altså først kendt hinanden i 1 år den 20 marts 2011...

Hvad med jer og hvad si'r I til det?? Hvad er jeres mening og hvad synes I om det?

Min første mand havde jeg vel kendt i omkring 5 mdr da jeg blev gravid. Det var en smutter, men selvom vi var meget unge (18 og 20 år) så var det helt ok med os. Men vi nåede jo at blive 22 og 24 inden vi fik vores datter.

Med nr 2 mødte vi hinanden i august og jeg blev lynhurtigt gravid.
Den mistede jeg også, men vi fik så vores datter halvandet år senere efter endnu nogle forsøg.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. januar 2011

ønskebørn74

Anjamichell skriver:

Hvor længe havde I kendt jeres mænd før I blev gravide??

Jeg spørger fordi at jeg har kendt min fantastiske mand siden den 20 marts 2010 og derfor er der på baggrund af dette nogle der synes at det er dybt forkasteligt at vi har valgt at få baby så tidligt...

Jeg er ca 14 uger henne nu og vi har jo så altså først kendt hinanden i 1 år den 20 marts 2011...

Hvad med jer og hvad si'r I til det?? Hvad er jeres mening og hvad synes I om det?

Vi har været sammen i 12år nu.. Og forsøgt at få børn de 9 af dem.. Vi var ikke klar før der.. Og jeg blander mig ikke i hvad andre gør.. For hver enkelt ved hvad der er rigtig for dem.. Men jeg havde aldrig fået fjernet et barn fordi det kom ubelejliget uanset min alder og situation..

Anmeld

13. januar 2011

Tkcuf

Tjaa- jeg fødte jo en måned efter vores 1 årsdag.. 4 år er der gået. Det føles som om det var igår jeg mødte min lækre mand <3

Anmeld

13. januar 2011

Magsen

Fru Nielsen skriver:

Kan huske da jeg ventede Nicklas og lige var flyttet i min daværende lejlighed. Stod jeg en dag i vaskehuset sammen med to ældre damer... De fik sig en vældig snak om hende den nye unge pige som var flyttet ind. Ja hun var jo gravid, men de havde aldrig set en mand hos hende... Så siger den ene. Nej, men hun ved jo vel ikke engang hvem faren er, sådan er det jo med unge mennesker idag...

Vendte mig rundt og sagde til dem: Jo jeg ved skam godt hvem faren til mit barn er, han har bare valgt han ikke vil tage del i det her. Også syntes jeg sku egentlig ikke to gamle rotter kan tillade sig at stå og snakke sådan om folk de ikke engang ved hvem er, måske de lytter....

Kan tro de fik store øjne....

guud hvor strængt!!!

havde sku også svaret sådan hvis det var mig. Godt du lige fik sat dem på plads

Men til ts Mig og kæresten var ''sammen'' i 6 måneder før jeg blev gravid men officielt 4 mdr

Anmeld

13. januar 2011

Divababy93

ca 8 måneder oh vi har nu været sammen i snart 2 år

Anmeld

13. januar 2011

Magsen

Kloks Kone skriver:

Jeg mødte Martin første gang da jeg var 15 og han var 25 (lærte først hinandens alder efter et stykke tid), så vi blev dengang hurtige enige om at det var lidt for kriminelt (men jeg var allerede dengang vildt forelsket)..hehe.. Derefter droppede vi al kontakt og jeg flyttede til København hvor jeg kunne få lov til at blive voksen.

Flyttede så tilbage til jylland i april 2009, hvor jeg mødte ham igen med det samme næsten- Og efter at have kendt hinanden i ca. 6 måneder begyndte vi på PB. Vi venter nu en lille datter om små 2 måneder Og føler mig som verdens lykkeligste kvinde!

Jeg ønsker jer AL held og lykke fremover

iih hvor romantisk

Anmeld

13. januar 2011

tingimor

Har kendt min dejlig kæreste i 8 år ca.. da vi gik i skole sammen vi var bare to meget forskellig typer, den gang jeg var lidt den nørdet pige og  han var "ham den lækker" vi alle var helt vilde med..

Men en sen forårs aften i 08 fik jeg slået bene væk under ham.og  han har  bare behandlet mig som en prinssese lige siden. 

vi begyndt pro baby sommeren 09 og ja 7 aug 10 lykkes det så er nu i uge 24 ca  med vores lille Sofia.

vi er begge 23 år og tror ikke man skal lytte på hvad folk siger hvis man selv føler man er klar til baby og har plads til det i sit liv med økonomi og hjem og job så det bare det man skal springe ud i....

Anmeld

13. januar 2011

mamiolvi

min kæreste og jeg har forsøgt i 3 mdr nu, og har til feb været sammen et år.. så det er også hurtig men vi vil bare hianden så meget og tror på det...

Anmeld

13. januar 2011

Jibbe

Vi havde været sammen i 6 år da vi begyndte på PB og der var hurtigt gevinst men den gik desværre galt og vi måtte prøve igen. Da vi havde været sammen i 7 år var der gevinst igen og ud af det kom smukke Frej som nu er 5 mdr. Men vi var unge da vimødte hinanden og gik på lange uddannelser som ikke lige var børnevenlige og vi var vel ikke klar før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.