Hvor længe har I kendt jeres mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.704 visninger
110 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

anjamichell@gmail.com

Hvor længe havde I kendt jeres mænd før I blev gravide??

Jeg spørger fordi at jeg har kendt min fantastiske mand siden den 20 marts 2010 og derfor er der på baggrund af dette nogle der synes at det er dybt forkasteligt at vi har valgt at få baby så tidligt...

Jeg er ca 14 uger henne nu og vi har jo så altså først kendt hinanden i 1 år den 20 marts 2011...

Hvad med jer og hvad si'r I til det?? Hvad er jeres mening og hvad synes I om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

sofia88

Anjamichell skriver:

Jeg spørger fordi at jeg har kendt min fantastiske mand siden den 20 marts 2010 og derfor er der på baggrund af dette nogle der synes at det er dybt forkasteligt at vi har valgt at få baby så tidligt...

Jeg er ca 14 uger henne nu og vi har jo så altså først kendt hinanden i 1 år den 20 marts 2011...

Hvad med jer og hvad si'r I til det?? Hvad er jeres mening og hvad synes I om det?

Faren til Liva i maven havde jeg kendt ca 5 eller 6 måneder inden jeg blev gravid & det var slet ikke planlagt. Ville gerne have ventet, men NU der kan jeg slet ikke vente på hun kommer ud min lille trold 

Knus Soffi 30+6 

Anmeld

12. januar 2011

NilleG

vi er i fuld gang med at prøve og vi har kendt hinaden i 3 år, men vi ventede så længe fordi min kæreste ikke rigitg har været klar før nu.. Hvis det stod til mig var vi gået igang meget før..

Min mening er at når man er et voksent menneske og man elsker hinanden hvorfor skal man så ikke få et barn sammen alligevel man ikke har kendt hinanden så lang tid Ville nok have sagt noget andet hvis det var en på 21

Anmeld

12. januar 2011

AnneBJ

Vi har kendt hinanden 2½ år næsten. Jeg er lidt over 30 uger henne. Hvis Jeres mavefornemmelse er rigtig, og I elsker hinanden er det jo heldigvis lige meget hvad andre synes

Anmeld

12. januar 2011

Tdittmann

vi havde kendt hinanden i 4 år inden vi fik vores første barn

Anmeld

12. januar 2011

Ka+Ma=Be

Min kæreste og jeg har været sammen i 5 år her d. 21. januar Man kan roligt sige jeg har været klar i et par år nu

Anmeld

12. januar 2011

L.J.L

Anjamichell skriver:

jeg blev gravid første gang da vi havde kendt hinanden i 8 mdr. men vi blev begge enige om at det var alt for hurtigt for os at få børn, så jeg fik en abort den gang. Vi ville gerne lige have minimum 1 år mere bare for os to, inden vi skulle til at tænke på børn

Så blev jeg gravid med vores søn da vi havde kendt hinanden i godt 4 år.

Anmeld

12. januar 2011

sofia88

NilleG skriver:

vi er i fuld gang med at prøve og vi har kendt hinaden i 3 år, men vi ventede så længe fordi min kæreste ikke rigitg har været klar før nu.. Hvis det stod til mig var vi gået igang meget før..

Min mening er at når man er et voksent menneske og man elsker hinanden hvorfor skal man så ikke få et barn sammen alligevel man ikke har kendt hinanden så lang tid Ville nok have sagt noget andet hvis det var en på 21

endnu en med lommerne fyldt med fordomme over for unge 

Anmeld

12. januar 2011

Mira0911

Anjamichell skriver:

Jeg havde kendt min i 1½ år... Og mange i omkredsen syntes det var alt for tidligt vi skulle have det første barn... 

Anmeld

12. januar 2011

Den lykkelige

Anjamichell skriver:

Vi havde været sammen i 1 og 10 måneder.. men boet sammen fra dag et og fik fælles hus fra 2. måned  

Je synes det er helt fint, hvis man føler det rigtigt..

Mine forældre havde også været sammen i et år da de fik min storebror og nu har de været gift i 29 kendt hinanden i 31  så det jo ikke dømt til at fejle pga det  synes bare i skal overhøre folks kommentarer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.