Hvor længe har I kendt jeres mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

camillahej

vi har kendt hinanden 2 år her til 1. Marts 2011, vi har villet ha børn siden vi begyndte at komme sammen men vi ville vente til vi var helt sikre på det skulle være os 2.

Da vi begge to har en mening om at det bedste er at ha en mor og en far. Men man kan jo aldrig være helt sikker så hvis det stod til mig  ku vi ha gjort det fra ½år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Moldemine

vi havde kendt hinanden i 5år, da vi planlage en graviditet og jeg blev gravid nu har vi en dejlig datter på 16måneder og har rundet de 6år sammen

Anmeld

13. januar 2011

Rosa

Jeg synes det er ret tidligt at få barn sammen hvis man ikke har været sammen mindst et år. Vi havde kendt hinanden 2,5 år da jeg blev  planlagt gravid, og hvis ikke det var fordi min kæreste var ved at være lidt ældre end ung, så havde vi sikkert ventet lidt længere, da jeg selv følte at det var lige lovligt tidligt  Der ER mange ting vi først lærte om hinanden og om at fungere sammen efter flere år, og havde vi ikke arbejdet med dem inden vi fik barn så havde vi da ikke haft en chance. 

Anmeld

13. januar 2011

Thereseh

Til februar, har vi kendt hinanden i to år 

Anmeld

13. januar 2011

Musling2

Jeg havde kendt min kæreste i 9 år, inden jeg blev gravid med vores søn.

Men det er jo forskelligt, hvis man elsker hinanden og har det godt sammen, og i kun har været sammen i kort tid, så kan det jo være ligeså godt, som hvis man havde været sammen i flere år.

Anmeld

13. januar 2011

betiinsen

vi har været sammen knap 3 år, da jeg blev gravid i første forsøg og har termin i maj

Anmeld

13. januar 2011

Henriette1973

Vi flyttede samme efter 1 år. Vi var klar til børn efter 1½år. Jeg blev gravid efter 2 år, og har nu en datter på 2år i dag Jeg tror ikke at det betyder noget om man er sammen kort eller lang tid inden man får barn sammen. Overraskelsen over glæderne og bekymringerne og søvnmangel vil gør noget ved parforholdet uanset hvor længe man har kendt hinanden. Det gælder også alderen på hvor gammel man er når man får børn. Nu er jeg selv en "gammel" første gangs mor, og jeg kan både se fordelene ved at være over 30 før jeg fik mit første barn, men kan også se at der er nogle ting som ville være bedre/lettere for mig hvis jeg var yngere da jeg fik min datter... Men min unge mand skulle jo også smide bleen selv 

Henriette

Anmeld

13. januar 2011

mortil4dejligepiger

Min mand og jeg har været sammen i 15 år nu. Siden vi var 17 og 18 år

Vi havde været sammen 5 år da jeg blev gravid med vores første datter. Og nu venter vi nr. 4 og er stadig lige lykkelige sammen

Føler mig så heldig!

Anmeld

13. januar 2011

JetteH

jeg har været sammen med min kæreste siden 03/06-08  

og jeg er 35 uger henne idag 

jeg syntes at hvis man har det godt og i ved det bare skal være jer to så er der ikke noget problem over hoved, 

held og lykke til jer begge to 

Anmeld

13. januar 2011

Fenja09

Kæresten og jeg har kendt hinanden siden 1999 og har boet sammen i 4 år til sommer. Vi var blevet gravide noget før, hvis det ikke havde været så svært for os - men nu er det endelig lykkedes

Synes ikke at du og kæresten skal tænke på, hvad andre omkring jer mener - i er de eneste to som kan tage den store beslutning det er at få barn, og det er uanset hvor lidt tid eller hvor lang tid i har kendt hinanden. Det mener jeg slet ikke at andre skal blande sig i - kun du og manden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.