Hvor længe har I kendt jeres mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Mor til matilde og gustav

min kæreste og jeg har været sammen 9år den 30marts og har en lille datter som bliver et år den 5feb, og var gravid nogle mdr før jeg blev gravid med hende, men mistede;-(

men jeg var først klar til at blive mor efter jeg havde styr på alt i mit liv og havde været på jordomrejse, fået fast bopæl, arbejde osv, men så var jeg klar og det er jeg glad for, hvis det stod til min kæreste havde vi nok haft 3 nu, men det passer perfekt nu;-)

men som mange andre skriver, hvis i føler det er det rigtige og i virkelig elsker hinanden, synes jeg det er perfekt at i allerede venter en lille guldklump;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

MIWULA

Min mand og jeg har været sammen i snart 5 år nu og er gravid i 34 uge

Anmeld

13. januar 2011

Bryndis

Sabina skriver:

Fantastisk at se jeres forhold atter holder ved :-) selvom i ikke kendte hinanden i længere tid.
min kæreste og jeg har nemlig kun kendt hinanden i to mdr inden jeg blev gravid . eller kommet sammen i to mdr inden

Ja hvis man bare kan mærke at det bare skal være ham og han har det på samme måde så kan jeg ikke se noget galt i at blive gravid så hurtigt. Selvfølgelig når man ikke rigtig nå og være nyforelskede kærester i ret lang tid før der kommer en og tager al ens tid, men det kan man blive bagefter hvis man er stærk nok

Jeg havde også følt at min kæreste og jeg havde været sammen i årevis fordi vi havde det så godt sammen og har det stadig

Anmeld

13. januar 2011

PernilleB

Anjamichell skriver:

Hvor længe havde I kendt jeres mænd før I blev gravide??

Jeg spørger fordi at jeg har kendt min fantastiske mand siden den 20 marts 2010 og derfor er der på baggrund af dette nogle der synes at det er dybt forkasteligt at vi har valgt at få baby så tidligt...

Jeg er ca 14 uger henne nu og vi har jo så altså først kendt hinanden i 1 år den 20 marts 2011...

Hvad med jer og hvad si'r I til det?? Hvad er jeres mening og hvad synes I om det?

hmm, hva er det spørger om..?? hehe,

er det hvornår man blev kærester, hvor længe man havde kendt hinanden inden..? så er det 1 mdr...

er det hvornår han friede..?? så er det 12 dage...

er det hvornår man blev gravid?? så var det 2½ mdr...

Anmeld

13. januar 2011

Mary

Vores ældste datter er lige blevet 5 år, og vi har kendt hinanden siden oktober 2004, altså i lidt mere end 6 år. Siden har vi fået to børn mere, og vi har det stadig godt og har vist ingen hensigter om at gå fra hinanden  Men jeg er sikker på der var en del der troede det ville blive en kort fornøjelse, vores forhold, da vi ventede nr 1. Mindes kun een der sagde det til vores ansigter, men mon ikke der er nogen der har tænkt noget. Kan egentlig godt forstå det, men så er det jo dejligt at kunne bevise noget andet

Jeg blev gravid på vores ½ års dag  

Anmeld

13. januar 2011

princessnanna

jeg har kendt min kæreste i 6 år (:

Anmeld

13. januar 2011

Happiness

Jeg havde kendt manden i 3 år før jeg smed p-pillerne, og blev gravid 3-4 måneder efter.

Er nu 14+6.

Jeg vil ikke dømme hvornår andre vælger at få børn. Det er op til folk selv, og hvornår DE syntes tidspunktet er rette!

Anmeld

13. januar 2011

Mia&Allan

Anjamichell skriver:

Jeg spørger fordi at jeg har kendt min fantastiske mand siden den 20 marts 2010 og derfor er der på baggrund af dette nogle der synes at det er dybt forkasteligt at vi har valgt at få baby så tidligt...

Jeg er ca 14 uger henne nu og vi har jo så altså først kendt hinanden i 1 år den 20 marts 2011...

Hvad med jer og hvad si'r I til det?? Hvad er jeres mening og hvad synes I om det?

Hej hej..

Min kæreste og jeg havde boet sammen et år da jeg blev gravid.. Nu har vi en skøn datter på 3mdr, eget hus, hund og ny bil  Og det er påtrods af vi kun er 21 og 25, man kan hvad man vil og hvis følelserne er der, ja så go for it

Anmeld

13. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Vi havde været sammen i 8 år da jeg blev gravid

Anmeld

13. januar 2011

2babygirls

Anjamichell skriver:

Vi havde kendt hinanen i 5år da jeg smed p-pillen og så var der allerede gevindst efter ca 4 mdr...

Vi ventede så længe fordi vi var kæreste-syge og kunne ikke holde ud at skulle dele ham med venner og familie, så derfor måtte baby også pænt vente på at blive lavet..
Martin ville bare gerne være far inden han blev 30 hvilket jeg overholdte og fødte ca 2 mdr inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.