Hvor længe har I kendt jeres mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

ulleby

Min kæreste og jeg har været sammen i 5 år da vi fandt ud af vi ventede vores tvillinge damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

kamillapetersen91

6 måneder ca også blev jeg gravid  

Anmeld

13. januar 2011

Tanja1234

Vi har været sammen i 5 år nu og jeg er i 19. uge.

Min kæreste har været klar i et par år, men jeg ville gerne lige have styr på uddannelsen først..

Vi har dog kendt hinanden siden vi var teenagere så vi var hurtige til bl.a. at flytte sammen osv. Det har bare føltes rigtigt hele vejen igennem.. 

Anmeld

13. januar 2011

Chewy

Vi har været sammen 10½ år nu og jeg er 26 uger henne Har kendt hinanden siden vi var 17, så vi er rigtig high-school sweethearts

Anmeld

13. januar 2011

Bavianis

6 år. Når Abekatten bliver født er det næsten 7...

Anmeld

13. januar 2011

Sabina

Anjamichell skriver:

Hvor længe havde I kendt jeres mænd før I blev gravide??

Jeg spørger fordi at jeg har kendt min fantastiske mand siden den 20 marts 2010 og derfor er der på baggrund af dette nogle der synes at det er dybt forkasteligt at vi har valgt at få baby så tidligt...

Jeg er ca 14 uger henne nu og vi har jo så altså først kendt hinanden i 1 år den 20 marts 2011...

Hvad med jer og hvad si'r I til det?? Hvad er jeres mening og hvad synes I om det?

Min kæreste og jeg har snart kun været sammen i et halv år. Og er næsten 4 mdr henne.

Det kan godt være nogen synes det er for tideligt. Men jeg ser sådan her på det.

Om man har været sammen i 10 år eller en måned er ligyldigt. Folk går stadig fra hinanden fra dag til dag. det er intet man kan styrer. Og hvism an har følelsen i kroppen at man har lyst til at bringe en fantastisk dejlig skabning til verden skal man da gøre det.

Min kæreste og jeg er ligeglad med hvad folk synes. Vi elsker hinanden, og vi glæder os som 'små børn' til jeg har termin.

Og det er det der tæller.

Kram .

Anmeld

13. januar 2011

Sabina

Sabina skriver:

Min kæreste og jeg har snart kun været sammen i et halv år. Og er næsten 4 mdr henne.

Det kan godt være nogen synes det er for tideligt. Men jeg ser sådan her på det.

Om man har været sammen i 10 år eller en måned er ligyldigt. Folk går stadig fra hinanden fra dag til dag. det er intet man kan styrer. Og hvism an har følelsen i kroppen at man har lyst til at bringe en fantastisk dejlig skabning til verden skal man da gøre det.

Min kæreste og jeg er ligeglad med hvad folk synes. Vi elsker hinanden, og vi glæder os som 'små børn' til jeg har termin.

Og det er det der tæller.

Kram .

det skal lige sige. Det var ikke planlagt.
Jeg havde haft en spiral oppe. Og den sad åbenbart forkert. Og lægen havde ikke sagt at hvis man havde dyrket sex inde for 3 dage kunne man blive gravid. Så det var det der skete

Anmeld

13. januar 2011

Sabina

sofia88 skriver:

Sådan som jeg læste det, så var det ikke nogle få stykker, men generelt unge  Var 21 da jeg blev gravid, er 22 nu! Og bliver faktisk pisse sur når jeg læser de fordomme folk har. For jeg synes ikke selv jeg høre under den betegnelse du hentyder til  Men mange har en tendens til at se ned på unge mødre/kommende mødre. Som om vi ikke kan gøre det lige så godt som andre der er ældre. For tænk engang, der er faktisk RIGTIG mange mødre der klare moderrollen til UG!

bliver sku også ret tosset når folk siger unge mødre ikke kan klarer det.
Jeg er 20 og er 15+4. Og jeg har sku ville ha' børn i mange år. Har bare først fundet den rette nu :-) <3

Anmeld

13. januar 2011

LRJ

vi havde været kærester i omkring 2 mdr da jeg blev gravid, vi havde årsdag en månede efter jeg havde født  

Anmeld

13. januar 2011

DK

Vi havde været kærester i 4 år da projekt baby gik igang!

Altså der er jo ingen garantier for noget her i livet. Så man ved jo ikke om det holder uanset om man har været kærester i 2 mdr. eller 20 år inden man får barn!

Dog vil jeg sige, at jeg har været MEGET MEGET nyforelsket på 3. måned i "den perfekte kæreste", hvor det så senere ved ex. 6-9-12 mdr. har vist sig at manden har været verdens største fjols og som jeg er lykkelig for at jeg ikke har fået barn med! Så hvis man har været sammen i ex. 2 år inden man får barn, så ved begge parter lidt mere "hvad de får" end hvis man kun har været sammen i ex. 2 mdr!

Men når det er sagt, så betyder det jo ikke at den man har været sammen med i 2 mdr. ikke nødvendigvis er den rette! Altså det er Mikkel jo for mig, så det var han jo også dengang vi havde været sammen i 2 mrd! I mine øjne er det bare lidt et sats!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.