Hvor længe har I kendt jeres mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Sofia

Jeg har været sammen med min kæreste i ca. 7.5 år, og vi venter vores første barn sammen til marts Vi fandt sammen i 3.g i gymnasiet, og derfor er der gået en del år inden vi startede projectbaby. Vi ville gerne være godt igang med uddannelsen inden osv. Jeg tror det afhænger meget af hvornår i livet man mødes, hvis min kæreste og jeg først havde mødt hinanden nu her midt i tyverne, ville vi helt sikkert ikke have ventet 7 år. Men jeg har det godt med, at vi kender hinanden så godt, og ved alt (hvis muligt) om hinanen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Zibi_84

Det vigtigeste er vel at man oprigtigt elsker hinanden! Jeg har kendt min mand i 6 år, og har været gift med ham i 1½...Elsker ham og vores kommende barn)

Anmeld

13. januar 2011

SiLiMiMa

vi havde kendt hinanden i 10 mdr, da jeg blev gravid første gang - planlagt.

Vi har nu været sammen i knap 10 år og har 4 børn på hhv 2, 4, 7 og 8 år

heise

Anmeld

13. januar 2011

h_bernie

Jeg har været sammen med min mand i 7½ år. Efter 5 år fik vi August. Vi havde nogle ting vi gerne ville inden vi fik børn rejser osv og uddannelse. Synes bare man skal gøre hvad man føler for og tænker man det er manden man skal  dele livet med, så er det jo fint....og tillykke med graviditeten

Anmeld

13. januar 2011

MaleneG

Vi havde kendt hinanden i 5-6 år inden vi gik igang med projekt baby

Anmeld

13. januar 2011

Frk.S

Hvis det er rigtigt for jer, er det jo rigtigt for jer! 

Min kæreste og jeg har kendt hinanden i 12 år til august (samme måned som jeg har termin).

Vi blev så også kærester allerede som 16-årige, så det er vel meget naturligt, at der gik noget tid. Kæresten skulle i hvert fald lige være klar... og det er han nu! 

Anmeld

13. januar 2011

Brams

Anjamichell skriver:

Hvor længe havde I kendt jeres mænd før I blev gravide??

Jeg spørger fordi at jeg har kendt min fantastiske mand siden den 20 marts 2010 og derfor er der på baggrund af dette nogle der synes at det er dybt forkasteligt at vi har valgt at få baby så tidligt...

Jeg er ca 14 uger henne nu og vi har jo så altså først kendt hinanden i 1 år den 20 marts 2011...

Hvad med jer og hvad si'r I til det?? Hvad er jeres mening og hvad synes I om det?

Jeg mødte min mand i 1995 og vi fik vores lille prinsesse i 2009, så der gik "lidt" længere end forventet, men vi brugte også 12 år på at få hende.

Hvis I med Jer selv synes det er det rigtige, så skal I ikke høre på hvad andre siger - nyd forventningerne til Jeres lille mirakkel og tillykke med det

Anmeld

13. januar 2011

Najsen86

vi havde været sammen 4½ år da jeg blev gravid og det var planlagt

Anmeld

13. januar 2011

LotteGabriella

Vi havde været kærester i 10 mdr., da jeg blev gravid (dog ikke planlagt), men vi ville gerne ha' børn med hinanden og hvor meget afslappet (hmm manden efter 10 smøger), da vi fandt ud af det 

Anmeld

13. januar 2011

LotteGabriella

Heise skriver:

vi havde kendt hinanden i 10 mdr, da jeg blev gravid første gang - planlagt.

Vi har nu været sammen i knap 10 år og har 4 børn på hhv 2, 4, 7 og 8 år

heise

det samme her, det var også 10 mdr., dog ikke planlagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.