Hvor længe har I kendt jeres mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Hasselnødden

Jeg fandt sammen med min mand på hans dimissionsaften på pædagogseminariet den 25. januar 2008 og Elias kom til verden den. 13.01.10 Så vi kan fejre 3 års dag og 1 års (Elias ) dag i denne måned..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Pallemor

Jeg mødte min kæreste d.5marts 2010 og skal føde vores 1.barn d.30.marts blev også gravid da jeg var 21 og er nu 22 og er super glad for at blive mor i den her alder

Anmeld

12. januar 2011

K.Rehder

Anjamichell skriver:

Hvor længe havde I kendt jeres mænd før I blev gravide??

Jeg spørger fordi at jeg har kendt min fantastiske mand siden den 20 marts 2010 og derfor er der på baggrund af dette nogle der synes at det er dybt forkasteligt at vi har valgt at få baby så tidligt...

Jeg er ca 14 uger henne nu og vi har jo så altså først kendt hinanden i 1 år den 20 marts 2011...

Hvad med jer og hvad si'r I til det?? Hvad er jeres mening og hvad synes I om det?

Jeg mødte Martin første gang da jeg var 15 og han var 25 (lærte først hinandens alder efter et stykke tid), så vi blev dengang hurtige enige om at det var lidt for kriminelt (men jeg var allerede dengang vildt forelsket)..hehe.. Derefter droppede vi al kontakt og jeg flyttede til København hvor jeg kunne få lov til at blive voksen.

Flyttede så tilbage til jylland i april 2009, hvor jeg mødte ham igen med det samme næsten- Og efter at have kendt hinanden i ca. 6 måneder begyndte vi på PB. Vi venter nu en lille datter om små 2 måneder Og føler mig som verdens lykkeligste kvinde!

Jeg ønsker jer AL held og lykke fremover

Anmeld

12. januar 2011

B&J

7mdr tror jeg ca vi havde kendt hnanden kan endelig ikke helt huske det hihihhi... og har en dejlig søn på 9 mdr. og vi har været sammen i lidt over 2år nu...

Anmeld

12. januar 2011

twinny

Kæresten og jeg har været sammen i snart 1,5 år... Jeg smed p-pillerne i oktober...  Jeg er 22 og kæresten er 24....  Vi håber den er der snart....

Så jeg synes ikk, det er for tidlig....

Det er når dig og kæresten er klar og ikk hvornår jeres "omgivelser" synes i er klar...

Held og lykke med det....

Anmeld

12. januar 2011

anjamichell@gmail.com

- skriver:

Havde været sammen med min kæreste i 4 år da jeg blev gravid, nu har vi været sammen i 10 og har 3 børn.

---------

Jeg syntes det hurtigt, alt for hurtigt og forstår ikke det skal gå så stærkt, hvis det en ups graviditet er det én ting, så er livet der og man skal tage et valg, men en bevidst graviditet forstår jeg SLET ikke og kan ikke se det som velovervejet.

Men uanset hvad betyder mig mening jo intet, du er gravid. 

Så tillykke med det.

Jeg har været Mor i 10 år og været alene med min søn nogle år... jeg har før haft kærester også længere forhold men det har aldrig føltes rigtigt at få nummer 2.

Men det gør det nu... det er ganske planlagt og vi glæder os til at blive forældre sammen... vi bor sammen og min søn betragter ham som værende en vigtig del af hans liv..

Så jo, du kan tro det er velovervejet - ellers havde jeg aldrig fået det barn... men jeg ved det skal være os.... og skal det ikk så klarer vi nok også det... jeg har været alenemor før og det har ingen taget noget skade af...

Om man har været sammen i 1 eller 10 år kan skilsmissen jo dukke op som dug for solen alligevel... fra den ene dag til den anden... Der er ingen garantier her i livet... uanset hvor længe man har kendt hinanden... så jeg  har givet mig selv chancen for at blive endnu lykkeligere imens jeg endnu ikk er for gammel til at få flere børn... Og min søn glæder sig til at skal være storebror...............

Anmeld

12. januar 2011

Carina1977

Vi havde været sammen i 5 mdr. da jeg fandt ud af at jeg var gravid. det var så ikke planlagt på nogen måde, for ellers havde jeg ventet 1 år i hvert fald. men altså....jeg synes det er op til folk selv, hvornår de vil have børn. Hvis det føles rigtigt, så synes jeg da man skal gøre det.

Anmeld

12. januar 2011

SSL

Anjamichell skriver:

Jeg har været Mor i 10 år og været alene med min søn nogle år... jeg har før haft kærester også længere forhold men det har aldrig føltes rigtigt at få nummer 2.

Men det gør det nu... det er ganske planlagt og vi glæder os til at blive forældre sammen... vi bor sammen og min søn betragter ham som værende en vigtig del af hans liv..

Så jo, du kan tro det er velovervejet - ellers havde jeg aldrig fået det barn... men jeg ved det skal være os.... og skal det ikk så klarer vi nok også det... jeg har været alenemor før og det har ingen taget noget skade af...

Om man har været sammen i 1 eller 10 år kan skilsmissen jo dukke op som dug for solen alligevel... fra den ene dag til den anden... Der er ingen garantier her i livet... uanset hvor længe man har kendt hinanden... så jeg  har givet mig selv chancen for at blive endnu lykkeligere imens jeg endnu ikk er for gammel til at få flere børn... Og min søn glæder sig til at skal være storebror...............

Det er jo ALTID spændende med små bebser, stort tillykke skal I i hvert fald have  Og som du siger, kan der opstå gråvejr fra dig til dag i et forhold  Så længe det føles rigtigt for jer!

Anmeld

12. januar 2011

4kløver

Vi havde været sammen i 9½ år før jeg blev gravid med Xenya og her til sommer er det så 11år

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Vi havde kendt hinanden næsten 3 år da vi gik igang, og havde været sammen næsten 4 år da jeg blev gravid, ca deromkring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.