Hvor længe har I kendt jeres mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

JulieE

Vi havde kendt hinanden 1 år og en uge, da jegfandt ud af jeg gravid. det var bestemt ikke planlagt, men det er det bedste der er sket for os. Vi er stadig sammen og Jacob bliver 7 år d. 20 marts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Fru Nielsen

sofia88 skriver:

Sådan som jeg læste det, så var det ikke nogle få stykker, men generelt unge  Var 21 da jeg blev gravid, er 22 nu! Og bliver faktisk pisse sur når jeg læser de fordomme folk har. For jeg synes ikke selv jeg høre under den betegnelse du hentyder til  Men mange har en tendens til at se ned på unge mødre/kommende mødre. Som om vi ikke kan gøre det lige så godt som andre der er ældre. For tænk engang, der er faktisk RIGTIG mange mødre der klare moderrollen til UG!

Kan huske da jeg ventede Nicklas og lige var flyttet i min daværende lejlighed. Stod jeg en dag i vaskehuset sammen med to ældre damer... De fik sig en vældig snak om hende den nye unge pige som var flyttet ind. Ja hun var jo gravid, men de havde aldrig set en mand hos hende... Så siger den ene. Nej, men hun ved jo vel ikke engang hvem faren er, sådan er det jo med unge mennesker idag...

Vendte mig rundt og sagde til dem: Jo jeg ved skam godt hvem faren til mit barn er, han har bare valgt han ikke vil tage del i det her. Også syntes jeg sku egentlig ikke to gamle rotter kan tillade sig at stå og snakke sådan om folk de ikke engang ved hvem er, måske de lytter....

Kan tro de fik store øjne....

Anmeld

12. januar 2011

otlitrom

sofia88 skriver:

Hvor smukt! Dén 5 års dag bliver da vidst aldrig glemt! 

Nej, det er helt sikkert! At det efter 3 års kamp lige skulle ramme den dag, det er da lidt pudsigt. Så nu planlægger vi (læs jeg) at holde dåb samme dato i år.. For det kan kun blive en god dag

Anmeld

12. januar 2011

Fru Nielsen

sofia88 skriver:

Og bedre far end Andreas, tja sårn en skal man lede længe efter! 

Nemlig... han er helt igennem fantastisk!

Anmeld

12. januar 2011

sofia88

Fru Nielsen skriver:

Kan huske da jeg ventede Nicklas og lige var flyttet i min daværende lejlighed. Stod jeg en dag i vaskehuset sammen med to ældre damer... De fik sig en vældig snak om hende den nye unge pige som var flyttet ind. Ja hun var jo gravid, men de havde aldrig set en mand hos hende... Så siger den ene. Nej, men hun ved jo vel ikke engang hvem faren er, sådan er det jo med unge mennesker idag...

Vendte mig rundt og sagde til dem: Jo jeg ved skam godt hvem faren til mit barn er, han har bare valgt han ikke vil tage del i det her. Også syntes jeg sku egentlig ikke to gamle rotter kan tillade sig at stå og snakke sådan om folk de ikke engang ved hvem er, måske de lytter....

Kan tro de fik store øjne....

Hvad fanden i helvede (undskyld mit sprog) bilder sådan to gamle hønisser sig ind at sige sådan!!!!!! 

Anmeld

12. januar 2011

sofia88

kitty skriver:

Nej, det er helt sikkert! At det efter 3 års kamp lige skulle ramme den dag, det er da lidt pudsigt. Så nu planlægger vi (læs jeg) at holde dåb samme dato i år.. For det kan kun blive en god dag

Sød & smuk idé! 

Anmeld

12. januar 2011

lauras*mor*

mig og min mand havde kendt hinanden 14 mdr ca da jeg blev gravid... Vi havde dog prøvet i lidt tid der, så for os gik  det hurtigt med at finde ud af det var det vi ville...

Jeg synes det er noget pjat at folk er så interesseret i hvoor ænge manhar været sammen osv osv.. Hvis man virkelig mener at det er sådan det skal være jamen så be it..

Vi havde gennemlevet nogle ting sammen der gjorde at vi havde/har et utrolig stærkt bånd lige fra start af (havde kendt hinanden i 3 uger), så det var bl.a. det det der gjorde att vi bare vidste at det skulle være os 2 for good...

Jeg kan ikke se noget galt i det, men vær klar på at der er mange der kan og vil kunne i fremtiden også.. Så skal du bare være frisk og sige: Man kan jo ligeså godt starte ud med den rigtige, og når nu man er det, er der jo som sådan ingen grund til at vente på at opfylde den drøm vi begge har..
bare fordi andre ikke altid kan finde den rigtige hurtigt betyder det jo ikke at du ikke kan...

Tillykke med den kommende prins/prinsesse..

Anmeld

12. januar 2011

TbCp

Vi havde været kærester 10 mdr. da jeg smed p-pillerne og blev gravid i første forsøg

Anmeld

12. januar 2011

Lou87

Anjamichell skriver:

Hvor længe havde I kendt jeres mænd før I blev gravide??

Jeg spørger fordi at jeg har kendt min fantastiske mand siden den 20 marts 2010 og derfor er der på baggrund af dette nogle der synes at det er dybt forkasteligt at vi har valgt at få baby så tidligt...

Jeg er ca 14 uger henne nu og vi har jo så altså først kendt hinanden i 1 år den 20 marts 2011...

Hvad med jer og hvad si'r I til det?? Hvad er jeres mening og hvad synes I om det?

Folk har altid SÅ travlt med alt andet end dem selv

.. Kæresten og jeg har årsdag d. 1 sep '09 og vores datter er fra d. 3 aug '10.. så du kan selv regne ud det ikk er længe
(3-4 måneder)

Og vores var PLANLAGT  

Anmeld

12. januar 2011

oerbaek

Jamen vi har været sammen i 12 år her i år. Men ca 5½ år da vi blev enige om at vi ville være forældre, og ja jeg er så en af dem der var 21 da vi fik vores første barn, og den dag i dag er jeg i uge 31+6 med vores 3 barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.