Hvor længe har I kendt jeres mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Mor Til Julie<3

Jeg havde været sammen med min datter`s far ca 14 dage da jeg var blevet gravid ...
Og vi er så ikke sammen mere den dag idag ...
var havde været sammen 15 måneder i det hele da jeg gik fra ham ...
I april månede sidste år ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

NilleG

sofia88 skriver:

endnu en med lommerne fyldt med fordomme over for unge 

ja undskyld kender bare mange det er gået galt for/; MEn kender til gengæld også nogen unge som prøver og jeg tror på Måske man bare tit høre det negative.. Så bare svR MIG IGEN

Anmeld

12. januar 2011

otlitrom

Jeg testede positiv på vores 5årsdag Så det siger lidt sig selv

Kitty, 17+1

Anmeld

12. januar 2011

Maja88

vi havde været kærester i 3 år og 1 måned inden vi påbegyndte projekt baby... er nu gravid i 31+6. manden friede på vores 4 års dag. og gift måneden efter

Anmeld

12. januar 2011

sofia88

NilleG skriver:

ja undskyld kender bare mange det er gået galt for/; MEn kender til gengæld også nogen unge som prøver og jeg tror på Måske man bare tit høre det negative.. Så bare svR MIG IGEN

Sådan som jeg læste det, så var det ikke nogle få stykker, men generelt unge  Var 21 da jeg blev gravid, er 22 nu! Og bliver faktisk pisse sur når jeg læser de fordomme folk har. For jeg synes ikke selv jeg høre under den betegnelse du hentyder til  Men mange har en tendens til at se ned på unge mødre/kommende mødre. Som om vi ikke kan gøre det lige så godt som andre der er ældre. For tænk engang, der er faktisk RIGTIG mange mødre der klare moderrollen til UG!

Anmeld

12. januar 2011

Dorthe1986

Vi havde været sammen i 7 måneder da vi startede projekt baby op Men der var overhovedet ingen der kom med kommentarer Men nu tog det så også halvandet års tid før vi blev gravide Lillemanden er ventet til April og den 20. juni har vi 3 årsdag

Anmeld

12. januar 2011

sofia88

kitty skriver:

Jeg testede positiv på vores 5årsdag Så det siger lidt sig selv

Kitty, 17+1

Hvor smukt! Dén 5 års dag bliver da vidst aldrig glemt! 

Anmeld

12. januar 2011

Fru Nielsen

¨Nicklas far havde jeg kendt 4 mdr da jeg blev gravid. Jeg var gået fra ham da jeg opdagede jeg var gravid. Han ville vi så sku finde sammen igen, det ville jeg ikke og han har adrig set hans i dag 3½ år gamle søn....

Ham jeg er gift med idag havde jeg kendt 6 år, men været kærester med 10 mdr da vi blev enige om vi sku være forældre... Og blev gravid 3 mdr senere. Det er nu 9 mdr siden jeg fødte og venter mit 3 barn med termin i august...

Min ældste søn kender som skrevet tidligere ikke hans biologiske far. Men han har også kun den far der fortjener at være hans far og få alt hans kærlighed, nemlig Andreas som er min skønne mand....

Anmeld

12. januar 2011

mth1987

Jeg var sammen men min kæreste 4 år før vi valgte at få børn.
Alderen er for mig ligegyldig mht at blive forældre så længe man bare er voksen nok til det. Hvis i forstår
men jeg syntes det er meget hurtigt at få børn. Der jo mange der går fra hinanden af den grund. Ingen fordomme bare det man ser og selvfølgelig kan nogen få det til at hænge sammen.
Min kæreste og jeg flyttede sammen efter 6 mdr men boede tit hos ham allerede efter et par mdr så vi har efterhånden været div ting igennem og vi var derfor ret sikrer (så meget man nu kan) på at vi godt ku klare også at få børn.
Men dem der både flytter sammen samtidig med at sku ha barn det tror jeg er mega hårdt

Anmeld

12. januar 2011

sofia88

Fru Nielsen skriver:

¨Nicklas far havde jeg kendt 4 mdr da jeg blev gravid. Jeg var gået fra ham da jeg opdagede jeg var gravid. Han ville vi så sku finde sammen igen, det ville jeg ikke og han har adrig set hans i dag 3½ år gamle søn....

Ham jeg er gift med idag havde jeg kendt 6 år, men været kærester med 10 mdr da vi blev enige om vi sku være forældre... Og blev gravid 3 mdr senere. Det er nu 9 mdr siden jeg fødte og venter mit 3 barn med termin i august...

Min ældste søn kender som skrevet tidligere ikke hans biologiske far. Men han har også kun den far der fortjener at være hans far og få alt hans kærlighed, nemlig Andreas som er min skønne mand....

Og bedre far end Andreas, tja sårn en skal man lede længe efter! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.