Oktoberfest!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2008

Tynen

Yehaa - Vi bliver mange!! :D

MIIIKRO!! - Du skal også med denne gang.. Ikk´? ;)(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

Loggidut

Kaufie skriver:

Øvøvøv- får veninde fra Sjælland på besøg i den weekend - og hun har ikke set William siden hans barnedåb - for ca et år siden......8(

Hun har købt orange-billet og vi har brugt laaaaang tid på at finde en weekend vi begge kunne.....

Så det bliver et øv, nej, jeg kan ikke herfra...

:( øv....bare øv....nu havde jeg ellers lige planlagt hvordan jeg kunne kidnappe dig!

du er jo ikke den største af slagsen...og sådan en bette en kan jeg nemt proppe i et handskerum!

er du sikker på du ikke vil kidnappes ...bare lidt alligevel ;)

Anmeld

3. september 2008

Loggidut

og hvad med Hunni.... mon ikke hun igen vil være med til at snorke om kap?

Anmeld

3. september 2008

ka li ja

Susan1978 skriver:

ka li ja skriver:

jeg tror desværre jeg må hoppe over... øv. men vi skal til 50års fødselsdag weekenden efter. og min krop er åbenbart mere gammel end jeg selv tror. så er ikke sikker på jeg kan klarer at drikke hjernen ud 2 weekender i træk...!!!
men men siger ikke endeligt nej endnu:)

kan du ikke bare lade være med at drikke hjernen ud?

nnaaaarrrrrj det kan jeg nok ikke!!!!!! halloooooo slet ikke. jeg skal da være helt væk!!! total revance fra sidst da snottet stod ud af hovedet på mig!

Anmeld

3. september 2008

Lise

ka li ja skriver:

Susan1978 skriver:

ka li ja skriver:

jeg tror desværre jeg må hoppe over... øv. men vi skal til 50års fødselsdag weekenden efter. og min krop er åbenbart mere gammel end jeg selv tror. så er ikke sikker på jeg kan klarer at drikke hjernen ud 2 weekender i træk...!!!

nnaaaarrrrrj det kan jeg nok ikke!!!!!! halloooooo slet ikke. jeg skal da være helt væk!!! total revance fra sidst da snottet stod ud af hovedet på mig!

Du gider sgu da ikke komme til den fest, hva Kahlua?

Der er jo ingen mig til at ske med om natten (L)

Anmeld

3. september 2008

ka li ja

Lise skriver:

ka li ja skriver:

Susan1978 skriver:

ka li ja skriver:

Du gider sgu da ikke komme til den fest, hva Kahlua?

Der er jo ingen mig til at ske med om natten (L)

næ det hrdu nok ret i!!!

men mon der er andre der vil snave eller putte?? jeg ved marolle er klar!! det er hun altid. men kommer til at savne dine våde kys og din varme krop;)

Anmeld

3. september 2008

Loggidut

ahhhh kalaha...kan man bare være med på en kigger...? eller som det brune punktum sang om...en fourtininer på terassen...det er jo i et sommerhus ik?

Anmeld

3. september 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

ahhhh kalaha...kan man bare være med på en kigger...? eller som det brune punktum sang om...en fourtininer på terassen...det er jo i et sommerhus ik?

jeg er ikke helt med på hvad en 49 er. men selvfølgelig må du da være med på en kigger!!8D;)

Anmeld

4. september 2008

Loggidut

kender du ikke sangen...jeg vil i seng med de fleste? hov det var en sixtininer...sorry...lol...men hvad fanden, måske en 49ér er sjovere...?

Anmeld

4. september 2008

birgittemarie

Iiiiih, det bliver så dejligt, at se jer allesammen (L)

Her kommer lige en foreløbig oversigt, som I gerne må lave om på hen ad vejen, når I bestemmer jer til at komme Linemus, Kalija, Astrid, Lene, Birgitte og MariaE (L)

Kommer:

Joan(smallie)
Loggi
Susan
Nadi
Ivfmarie
Tina/Grynt
Tynen
Hyner

8D

Kommer måske:

Linemus
Kalaha
AstridP
Lene76
Birgitte(nymor)
MariaE

I skal altså komme... (L)

Og flere andre, som slet ikke har skrevet noget endnu skal også komme (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.