Oktoberfest!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.573 visninger
83 svar
0 synes godt om
2. september 2008

birgittemarie

Hej alle søde dejlige tøsebørn (L)

Undskyld mig og mit svigefulde fravær i disse dage! I er ikke spor glemt, jeg har bare travlt og kan se på antallet af indlæg, at jeg ikke er den eneste, der ikke når andet end at skimme indlæggene :)

Men nu til det vigtige! Sig dagen nærmer, hvor I alle sammen skal drage til Ebeltoft og blive meget højrøstede, så kunne være, at tiden var inde til lidt planlægning.

Derfor vil jeg hermed starte en tilmeldingsrunde. Bare en foreløbig og ikke nødvendigvis en endelig, men lad mig i hvert fald lige høre, hvem der ved, de kommer, hvem der overvejer det og hvem, der ikke kan.

Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

Joan ( Smallie )

Jeg vil meget gerne komme:)

Anmeld

3. september 2008

linemus

Jeg vil også meget gerne komme... men med en anelse usikkerhed, da alt skal skride planmæssigt på studie-området, for at jeg får lov ;) Og jeg har en deadline d.9/10, men arbejder på at være helt klar til d.4. Jeg skal jo ned og have lækker lagkage!! ;)

Knus Line

Anmeld

3. september 2008

Loggidut

kan jeg ikke lige bede om datoen igen ven?

Anmeld

3. september 2008

linemus

4. oktober ;)

Anmeld

3. september 2008

Loggidut

tak line....så vil jeg lige tage en snak med min husbond...men mon ikke jeg gerne vil komme...laver lige et nyt indlæg!

Anmeld

3. september 2008

Susan1978

Jeg kommer!

Anmeld

3. september 2008

Nadi

Jeg har ihvertfald taget "fri" den dag og jeg er helt klar. SÅ jep jeg kommer :D

-Nadia

Anmeld

3. september 2008

ka li ja

jeg tror desværre jeg må hoppe over... øv. men vi skal til 50års fødselsdag weekenden efter. og min krop er åbenbart mere gammel end jeg selv tror. så er ikke sikker på jeg kan klarer at drikke hjernen ud 2 weekender i træk...!!!
men men siger ikke endeligt nej endnu:)

Anmeld

3. september 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

jeg tror desværre jeg må hoppe over... øv. men vi skal til 50års fødselsdag weekenden efter. og min krop er åbenbart mere gammel end jeg selv tror. så er ikke sikker på jeg kan klarer at drikke hjernen ud 2 weekender i træk...!!!
men men siger ikke endeligt nej endnu:)

nej nej nej....den der går bare ikke kalaha...hvem skal jeg så brokke mig over....så er der jo ikke andre der lugter af wc-kumme?

nææææ nu må do sgu mande dig op...en fest uden dig...ahhhh den går vist ikke!!!

kom så lige ind i kampen!
jeg var sikker på du lå fast på kommerlisten!(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.