Oktoberfest!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2008

linemus

Super BM - det ville blive en mærkelig fest, hvis du ikke deltog ;) (L)

Er også helt med på mad udefra, så vi bare skal koncentrere os om at hive det indenbords og snakke og feste.

BM - jeg har lige googlet lidt og fundet nogen, der hedder Hos Molboerne i Ebeltoft. Måske det er den? De har ingen web, men så kan man jo ringe derned...

Er dog lidt bekymret for at skulle til fest med jer efter at have hørt om de andre fester. Det lyder temmelig vådt, og jeg ville være ærgerlig over at skulle puttes i seng kl.20 og gå glip af alt det sjove, bare fordi jeg ikke har haft en pind i øret siden... tælle tælle... ja, kan faktisk ikke huske, hvornår det var :$ Det tegner jo ikke godt... Måske jeg skulle lade som om, jeg er en af de gravide... maven er der jo allerede alligevel.

Knus Line - der hellere må vende snuden ned i bøgerne igen, så jeg kan "få fri" d. 4.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Kommer:

Joan(smallie)
Loggi
Susan
Nadi
Ivfmarie
Tina/Grynt
Tynen
Hyner
AstridP
Lene76
BM
Bacon
Lisbeth

Regner også næsten med

Linemus, Birgitte og Siber 8D

Der kom lige et par ekstra, jeg havde glemt at skrive på og ja, jeg regner også stærkt med at komme (L)

Fooderino: Jeg er helt tosset med den pizza idé der... Det var dog det nemmeste, jeg nogensinde har hørt... Mere tid til snak og abefest = god idé 8D

Jeg kan lige prøve at undersøge, om Molboerne leverer. Det var dejligt med et tip til egen bys muligheder, for jeg sad en smule hjernelam og funderede over, hvad man mon stillede op med mad ude fra på disse kanter (L)

Knus fra Birgitte - som glæder sig MAX

se den med pizza kunne jeg også godt lide, for dit køkken er ikke så stor, og så er der ikke alt det opvask bagefter!

Anmeld

8. september 2008

Loggidut

er det mmig som er helt tumpet her...jeg har lavet en gennemskuer her...og hør lige hvor mange ennesker jeg kom frem til:

BM (selvfølgelig)
Linemus
Smallie
Loggi
Susan
nadi
astrid
Kalaha (ja det er jo klart, stoler på hende)
Lene76
Birgitte, nymor
IVF
Grynt
Tynen
Hyner
Lise (skriver noget med at putte i ske)
Siber
Mor til en del

er det mig der er helt rundt på gulvet?

weee...det bliver en fed fest(L)

Anmeld

8. september 2008

Loggidut

Loggidut skriver:

er det mmig som er helt tumpet her...jeg har lavet en gennemskuer her...og hør lige hvor mange ennesker jeg kom frem til:

BM (selvfølgelig)
Linemus
Smallie
Loggi
Susan
nadi
astrid
Kalaha (ja det er jo klart, stoler på hende)
Lene76
Birgitte, nymor
IVF
Grynt
Tynen
Hyner
Lise (skriver noget med at putte i ske)
Siber
Mor til en del

er det mig der er helt rundt på gulvet?

weee...det bliver en fed fest(L)

ja så kommer der jo forresten de mulige ved siden af...og der er helt sikkert også nogen jeg tror på kommer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.