Oktoberfest!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Slet mig fra den der 'måske' liste... Jeg kommer sgu! (L) Astrid[/citat] YES!!!! Det var så kortvarigt ved Loggi... vi nåede jo slet ikke at få snakket "rigtigt" ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

Astrid P

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Slet mig fra den der 'måske' liste... Jeg kommer sgu! (L) Astrid[/citat] YES!!!! Det var så kortvarigt ved Loggi... vi nåede jo slet ikke at få snakket "rigtigt" ;)[/citat] Ja, det er rigtigt... Den her gang skal jeg have det hele med!

Anmeld

5. september 2008

birgittemarie

Siber og Astrid jubiiiiiiii (L)(L) Siber, jeg tror bestemt Susan vil sætte pris på en ekstra i bilen uden en ekstra i maven (L)

Knus fra Birgitte

Kommer:

Joan(smallie)
Loggi
Susan
Nadi
Ivfmarie
Tina/Grynt
Tynen
Hyner
AstridP

Kommer måske:

Linemus
Kalaha
Lene76
Birgitte(nymor)
MariaE
Siber

I skal altså komme...

Og flere andre, som slet ikke har skrevet noget endnu skal også komme

Anmeld

5. september 2008

linemus

Jeg gør altså ALT hvad jeg kan for at det kan lykkes at komme med :) Har aftalt med svigermor at vi skal i gang med projekt "andre-skal-putte-mine-babyer-som-ikke-er-babyer-mere" så de kan lære det lidt blidt, og så skal hun nok passe alle tre unger d.4 :D Så det eneste der er lidt usikkert er hvis mit specialeprojekt skrider i tidsplanen og det skal det bare ikke! Så jeg er i hvert 90 % med på kommer ;)

Anmeld

5. september 2008

Loggidut

linemus skriver:

Jeg gør altså ALT hvad jeg kan for at det kan lykkes at komme med :) Har aftalt med svigermor at vi skal i gang med projekt "andre-skal-putte-mine-babyer-som-ikke-er-babyer-mere" så de kan lære det lidt blidt, og så skal hun nok passe alle tre unger d.4 :D Så det eneste der er lidt usikkert er hvis mit specialeprojekt skrider i tidsplanen og det skal det bare ikke! Så jeg er i hvert 90 % med på kommer ;)

ja ja ja da....glæder mig allerede for vildt

Anmeld

5. september 2008

mor til en del

Jeg kommer også, nu har jeg fået lov til at melde afbud til svendegilde, (af svendens mor), hun var sikker på at det var okay, og no hard feelings).
Manden har sagt ja til at klare at overlevere ungerne til barnepigerne, så jeg er klar.

Hvornår er det planen at vi skal dukke op...?

Lisbeth.

Anmeld

6. september 2008

birgittemarie

Mor til en del skriver:

Jeg kommer også, nu har jeg fået lov til at melde afbud til svendegilde, (af svendens mor), hun var sikker på at det var okay, og no hard feelings).
Manden har sagt ja til at klare at overlevere ungerne til barnepigerne, så jeg er klar.

Hvornår er det planen at vi skal dukke op...?

Lisbeth.

Weeeee Lisbeth fantastisk!!! Ihh, jeg glæder mig til at møde dig (L)

Jeg forestiller mig noget i stil med, at I bare dukker op fra omkring ved 13-14 tiden. Så bare kom, når det passer dig. Sidst hos Sloggi kom folk vist fra ved samme tid og de sidste, som var Astrid og jeg kom kl. 18, så der er frit slag. :)

Jeg gør altså ALT hvad jeg kan for at det kan lykkes at komme med Har aftalt med svigermor at vi skal i gang med projekt "andre-skal-putte-mine-babyer-som-ikke-er-babyer-mere" så de kan lære det lidt blidt, og så skal hun nok passe alle tre unger d.4 Så det eneste der er lidt usikkert er hvis mit specialeprojekt skrider i tidsplanen og det skal det bare ikke! Så jeg er i hvert 90 % med på kommer

Uuh Line, det lyder godt!! (L) Lyder spændende med putte-babyer-som-ikke-er-babyer-mere projektet og sindsoprivende med specialeprojektet 8( Krydser fingre for, at du når det!!

Knus fra Birgitte

Anmeld

6. september 2008

Loggidut

så får vi to med denne gang som aldrig har set os IRL før...det er najse!

men vi mangler altså stadig at miiikro kommer med, og ja da gerne flere nye...det ville sgu være dejligt!
men hvad gør vi med mad...hvad skal vi finde på?

Anmeld

6. september 2008

linemus

birgittemarie skriver:

Kommer:

Joan(smallie)
Loggi
Susan
Nadi
Ivfmarie
Tina/Grynt
Tynen
Hyner

8D

Kommer måske:

Linemus
Kalaha
AstridP
Lene76
Birgitte(nymor)
MariaE

I skal altså komme... (L)

Og flere andre, som slet ikke har skrevet noget endnu skal også komme (L)

Kommer du ikke, BM? ;)

Anmeld

6. september 2008

Nadi

Jamen vi kan jo gøre tre ting mt maden.

1. bestiller noget udefra
2. BM handler ind og vi deler udgifterne og så forbereder vi det sammen
3. vi kommer med noget hver

Andre forslag??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.