Oktoberfest!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2008

Astrid P

Jeg tror sgu at jeg kommer... Men kun hvis Kalaha også kommer, for jeg har hørt at hun kysser godt!

(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

Loggidut

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg vil meget gerne komme:)

feeeedt....du er sgu modig smallie....vi skal nok passe godt på dig...hvis altså min husbond er med på der er grønt lys for det...lol

han har faktisk efterlyst vores næste fest, og hvem de skal holde den...lol...for der var noget han mente burde blive sendt til den der holdte festen...hæ hæ...men den går ikke, for jeg røber intet før i sidste sek over for ham, ellers kunne jeg komme til at stå i et MEGET kedeligt lys den aften...lååååål

er i forvirret? det burde i være

Anmeld

3. september 2008

linemus

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Jeg tror sgu at jeg kommer... Men kun hvis Kalaha også kommer, for jeg har hørt at hun kysser godt! (L) [/citat] Jamen :'( Det er jo også derfor jeg kommer...

Anmeld

3. september 2008

Astrid P

HAHR, så må vi slås om hende...

Anmeld

3. september 2008

ka li ja

aj ok jamen så må jeg jo tage mig sammen!!!!!!

men tør ikke sige noget endnu...

Anmeld

3. september 2008

linemus

Ellers så må du jo komme og være kedelig og tage tidligt hjem... Eller feste igennem og så være kedelig weekenden efter 8D

Der er INGEN vej udenom!

Anmeld

3. september 2008

ka li ja

hehe nej weekenden efter er jeg nødt til ikke at være kedelig. min papmor blir 50 og vi skal holde stor party!! weeee

men jeg var også lige i byen i lørdags.. fætter kusune fest. uuhhh jeg er først kommet ovenpå nu.. syntes nu ellers jeg er rimelig ung...

Anmeld

3. september 2008

Lene76

hmmm igen noget jeg ik havde hørt om... tror vist jeg ska til at være noget mere på....;)

Tror osse godt jeg kan, ska lige høre manden om der er planer for den weekend....og er der ingen planer så er jeg klar... hvis altså jeg er inviteret efter alle de mange afbud både hos sloggi, bacon og sydhavsfesten og ik minst sidst i var i ebeltoft.....:)

Anmeld

3. september 2008

Loggidut

Lene76 skriver:

hmmm igen noget jeg ik havde hørt om... tror vist jeg ska til at være noget mere på....;)

Tror osse godt jeg kan, ska lige høre manden om der er planer for den weekend....og er der ingen planer så er jeg klar... hvis altså jeg er inviteret efter alle de mange afbud både hos sloggi, bacon og sydhavsfesten og ik minst sidst i var i ebeltoft.....:)

ja kom da ind i kampen!

;)

Anmeld

3. september 2008

Susan1978

ka li ja skriver:

jeg tror desværre jeg må hoppe over... øv. men vi skal til 50års fødselsdag weekenden efter. og min krop er åbenbart mere gammel end jeg selv tror. så er ikke sikker på jeg kan klarer at drikke hjernen ud 2 weekender i træk...!!!
men men siger ikke endeligt nej endnu:)

kan du ikke bare lade være med at drikke hjernen ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.