Oktoberfest!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2008

ka li ja

jeg stemmer for vi tager noget med hver især. og så skal bm ikke stå for noget. så kan vi bruge tiden på at feste i stedet for. hvis jeg da kommer:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2008

Tynen

Jeg stemmer for at vi enten tager noget med eller bestiller udefra.
Ved ikke hvad der er mindst bøvl med.

Anmeld

6. september 2008

Siber

jeg stemmer for noget udefra. Os der kommer lang vejs fra................ eller også er det bare fordi jeg ikke gider alt lave mad:$

knus Siber

Anmeld

6. september 2008

Tynen

Siber skriver:

jeg stemmer for noget udefra. Os der kommer lang vejs fra................ eller også er det bare fordi jeg ikke gider alt lave mad:$

knus Siber

Okay, så indrømmer jeg det også :)

Stemmer mest for noget udefra - Kan jo ikke lave mad :$
(Men er til gengæld fandens god til at købe det)

Anmeld

6. september 2008

Nadi

Jeg er også selv mest til det med udefra. Så har vi mere tid til at knævre og det ved vi jo alle at vi er gode til 8D

Anmeld

6. september 2008

Tikki

Aiiie for en i h......jeg er misundelig.....oldes 75 års fødselsdag,.. hvorfor?? hvorfor?? (?) hulk hulk hulk hulk :'( Men aftal så lige endnu en dato til næste fest, når I er samlet...måske julefrokost :P Rigtig rigtig god fest i hvert fald. Jeanette, der alligevel ikke kan drikke hjernen ud før om 1,5 år eller sådan noget :-o

Anmeld

6. september 2008

Tynen

[citat][f][småt]Jeanette skriver:[/småt][/f] Aiiie for en i h......jeg er misundelig.....oldes 75 års fødselsdag,.. hvorfor?? hvorfor?? (?) hulk hulk hulk hulk :'( Men aftal så lige endnu en dato til næste fest, når I er samlet...måske julefrokost :P Rigtig rigtig god fest i hvert fald. Jeanette, der alligevel ikke kan drikke hjernen ud før om 1,5 år eller sådan noget :-o[/citat] Ja, det er altså rigtig dumt :) Håber du kan komme næste gang så - Måske med barnet, så de kan hyle op i kor sammen ;)

Anmeld

7. september 2008

Grynt

Jeg er cool med hvad I andre bestemmer omkring maden.

Anmeld

7. september 2008

mor til en del

Med hensyn til mad, så skal det bare være så nemt som muligt, så udefra vil passe mig fint.

Jeg glæder mig vildt til at møde jer alle sammen, uha det bliver godt8D

Lisbeth.

Anmeld

7. september 2008

Hyner

Jeg er helt klar på mad udefra.... Det er nok lidt mere frisk end det som jeg kunne komme med fra sønderjylland.... Pga transporten altså...:))

Krams Henriette....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.